پیتزا رامن را بدون نان پیتزا بپزید

پیتزا رامن
پیتزا رامن

خیلی از خانم ها گله مندند از اینکه خمیر پیتزا خیلی گران است و نمیتوانند خودشون نیز در منزل تهیه کنند.درادامه مطلب زیر طرز تهیه پیتزا رامن را که نیاز به پنیر ندارد را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پیتزا رامن

  1. نودل الیت 1 بسته
  2. تخم مرغ 1عدد
  3. سس پیتزا به میزان لازم
  4. پنیر ماتزارلا به میزان لازم
  5. مواد پیتزا دلخواه به میزان لازم
  6. فلفل قرمز نصف قاشق چایخوری
  7. آویشن 1قاشق چایخوری

 

 

 

طرز تهیه پیتزا رامن

نودل رو بدون ادویه بپزید و وقتی نرم شد داخل صافی بریزید اجازه بدید خنک بشه.سپس تخم مرغ رو اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. متونید توی این قسمت از ادویه هم استفاده کنید (من فلفل قرمز و آویشن میریزم) داخل تابه نچسب کمی روغن بریزید و نودل رو داخلش پهن کنید و اجازه بدید کمی پخته بشه در حدی که انسجام پیدا کنه و بشه برش گردوند.حالا نودل رو برگردونید و روش کمی سس پیتزا بریزید. کمی پنیر، مواد پیتزا و دوباره پنیر بریزید.در آخر در ماهیتابه رو ببندید و با حرارت بسیار ملایم اجازه بدید پنیر آب بشه.میتونید این کار رو داخل فر هم انجام بدید و گریل رو روشن کنید تا روش طلایی بشه بعد از آب شدن پنیر پیتزا آماده است.این پیتزا بسیار خوشمزه است.

 

نکته:

– من معمولا از پنیر ماتزارلا استفاده میکنم البته با پنیر چدار رنده شده هم امتحان کردم که خیلی عالی شد ولی من ماتزارلا رو بخاطر بیشتر کش اومدن ترجی میدم.

– این پیتزا اونقدری سفت نیست که بشه با دست خورد اگه دوست دارید سفت تر بشه متونید به قسمت های کوچیک برش بدید و داخل فر بگذارید.

– من با ادویه های مختلف حتی ادویه نودل امتحان کردم و باز بنظرم همون آویشن و فلفل بهتر از همه شد چون هم سس پیتزا هم مواد طعم های کافی رو داره.

Check Also

پیتزا تخم مرغی یک فست فود ساده

اگر قصد دارید یک فست فود ساده و در عین حال عالی را در منزل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *