خرید قهوه سبز و محصولات لاغری

خرید قهوه سبز
خرید قهوه سبز

خرید قهوه سبز : اگر به دنبال یک معجزه برای لاغری و کاهش وزن هستید ما به شما قهوه سبز را پیشنهاد میکنیم در ادامه قهوه سبز را بیشتر به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد

قهوه سبز سهله

قهوه سبز شکل اولیه قهوه ای میباشد که امروزه اغلب ما از آن استفاده میکنیم و تنها به جهت بهبود در طعم آن را در گرمای بالا تفت میدهند تا به صورت قابل مصرف دربیاید. در واقع طعم اولیه قهوه سبز بسیار تلخ و عطری بسیار دل انگیز دارد که موجب استقبال چشم گیر این محصول برای مصرف روزانه و کاهش وزن شده است!

اثرات متابولیسمی قهوه سبز:قهوه سبز در مقابل قهوه معمولی که تفت داده شده است حاوی میزان بیشتری از کلروژنیک اسید میباشد. اثرات متابولیسمی زیادی در مورد این اسید در تحقیقات نشان داده شده است. این اسید با مهار آنزیم گلوگز ۶- فسفاتاز مانع از آزاد شدن گلوگز از کبد به داخل خون میگردد. همچنین این اسید باعث افزایش متابولیسم چربی ها در بدن میگردد..به جای ذخیره چربی، بدن از آن به عنوان سوخت استفاده می کند چرا که قند خونِ در دسترس کاهش می یابد. کلوروگنیک اسید، قابلیت بدن را جهت ذخیره چربی کاهش می دهد.

خرید قهوه سبز

خرید قهوه سبز

بررسی های علمی:در تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۲ توسط دکتر اوز و همکارانشان صورت پذیرفت ۱۲ هفته مصرف قهوه سبز باعث کاهش معنی دار وزن تا ۸ کیلو در افرادی گردیده که تنها از این ماده برای کاهش وزن استفاده نموده اند. تحقیات متعدد حاکی از این مورد است که این قهوه سبز فراوری شده باعث کاهش فشار خون و نیز بهبود وضعیت چربی های خونی برای افرادی با بیماری های قلبی و عروقی گردیده است. قهوه سبز همچنین یک ماده آنتی اکسیدانی میباشد که میتواند با اثر بر روی ظرفیت آنتی اکسیدانی بدن مانع از پیری زودرس گردد.

موارد منع استفاده:هرچند که در مورد قهوه سبز هنوز اثرات جانبی بدی گزارش نشده است ولی باید بدانید که به دلیل وجود کافئین در این ماده گیاهی گاهاٌ اثراتی مشابه در بدن دیده میشود. در صورتی که بعد از چند روز مصرف آن دچار مشکلات گوارشی یا تشنج عصبی شده اید از ادامه مصرف آن بپرهیزید. همچنین از آنجایی که اثرات جانبی این ماده گیاهی در دوران شیر دهی و بارداری به اثبات نرسیده است از مصرف آن در دوران شیر دهی و بارداری بپرهیزید. مصرف قهوه سبز لاغری باعث افزایش میزان کلسیم در ادرار میگردد بنابراین مصرف این ماده برای افرادی با پوکی استخوان توصیه نمیشود و یا در صورت استفاده باید از مکملهای کلسیمی نیز استفاده نمائید.

دمنوش لاغري مهدارو

اگر قهوه را دوست ندارید و دنبال یک محصول برای لاغری هستید ما به شما یک دمنوش نیز معرفی خواهیم کرد

کاهش وزن و لاغری یکی از دغدغه های همیشگی افراد دارای اضافه وزن است. استفاده از رژیم های سخت و طاقت فرسا و یا کمک گیری از جراحی های پر ریسک و هزینه بر راه حل هایی است که می تواند خطرناک, نامطمئن, مقطعی و دارای عوارض جانبی باشد. امروزه کشورهای پیشرفته دنیا از محصولات طبیعی برای کاهش وزن بهره می گیرند. محصول کاملا طبیعی لاغری مهدارو, با داشتن ترکیباتی چون کرفس زیره سبز آنیسون و چای سبز قابلیت فوق العاده ای در کاهش وزن دارد به طوریکه مصرف روزانه یک لیوان چای لاغری مهدارو در مدت 40 روز می تواند بر اساس متابولیسم بدن فرد در طول یکماه بین 5 تا 7 کیلو کاهش وزن ایجاد کند.

دمنوش گیاهی لاغری (مهدا اسلیم) که به درمان چاقی کمک می کند، به صورت عمده در سراسر ایران توزیع و پخش می گردد. این دمنوش کیسه ای از ترکیب گیاهانی نظیر کرفس، زیره سبز، آنیسون و چای سبز تشکیل شده است که اسانس های آن بر نقاط اشتها در مغز اثر گذاشته و احساس گرسنگی را به تأخیر می اندازد.
لذا مصرف یک نوبت چای گیاهی مهدا اسلیم در روز به مرور زمان باعث کاهش اشتها و کاهش وزن می شود.
از موارد منع مصرف آن می توان افرادی را نام برد که به داروهای گیاهی حساسیت دارند و یا داروهای کاهنده فشار خون را استفاده می کنند.

نحوه مصرف:

یکی از تی بگ های چای خود را در لیوان قرار دهید، سپس بروی آن آب جوش بریزید. پس از گذشت دو الی سه دقیقه میل فرمایید.

Check Also

برنجک بوداده خوشمزه مخصوص شب یلدا

اگر به دنبال یکی از پرطرفدارترین تنقلات در شب یلدا میباشید در ادامه مطلب زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *