ماست میوه ای لذیذ را در منزل تهیه کنید

ماست میوه ای لذیذ
ماست میوه ای لذیذ

امروز قصد داریم در سایت فست فود طرز تهیه ماست های خوشمزه را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه ماست میوه ای لذیذ را به شما بانوان عزیز و با سلیقه آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه ماست میوه ای لذیذ

  1. ماست خامه ای یک لیوان
  2. شکر 4 قاشق غذاخوری
  3. پوره توت فرنگی یک لیوان
  4. اسانس توت فرنگی10 قاشق
  5. آب جوش نصف لیوان
  6. پودر ژله توت فرنگی نصف بسته

 

طرز تهیه ماست میوه ای لذیذ

ابتدا توت فرنگی ها رو با دو قاشق شکر به صورت پوره شده در بیاورید.میتوانید با گوشتکوب برقی اینکار را انجام دهید.نصف بسته ژله توت فرنگی را مجددا با نصف لیوان اب جوش و دو قاشق شکر ترکیب کنید.وقتی که مواد ما کاملا حل شد پوره توت فرنگی را به به آن اضافه کنید.ترکیب به دست آمده را با یک تا یک و نیم لیوانماست خامه ترکیب کنید و داخل ظرف مورد نظر نوشته و دوساعت درون یخچال قرار دهید.میتوانید شما با اضافه کردن مقدار بیشتری از ژله ران را به صورت قالبی در بیاورید.هدف از اضافه کردن ژله این است که طعم توت فرنگی بیشتر مشخص باشد چون بیشتر توت فرنگی ها طعم خاصی ندارد و شیرین هستند نیز میتوانید با اضافه کردن شکر به آن طعم خوبی به ژله بدهید.

یک نکته که باید در مورد ماست های میوه ای که در بازار موجود است را به شما بانوان عزیز عرض کنم این است که این ماست های بازار اغلب از مواد صنعتی درست شده و غریب به نود درصد ماست هایی که با طعم توت فرنگی در بازار عرضه می شود طعم توت فرنگی ندارد و بیشتر از مواد افزودنی غیر مجاز در آنها استفاده میشود. پس بهتر است که از ماست های میوه ای خانگی استفاده کنید چون خیلی نکته مهمی است.امیدوارم مثمر ثمر باشد.

 

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *