موس شکلاتی خوش طعم دسری ساده

موس شکلاتی خوش طعم
موس شکلاتی خوش طعم

اگر به دنبال دسر خوشمزه و در عین حال راحت میگردید طرز تهیه موس شکلاتی خوش طعم را به شما آموزش میدهیم.این دسر بسیار آسان تهیه میشود که در ادامه مطلب زیر طرز تهیه آن را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه موس شکلاتی خوش طعم

  1. شیر 2 پیمانه
  2. پودر خامه یا پودر کاستارد 2 قاشق غ
  3. شیر خشک 4 قاشق غ
  4. پودر کاکائو 2 قاشق غ
  5. پودر کارامل 1 بسته
  6. شکلات رنده شده 50 گرم
  7. شکر 2-3 قاشق غ
  8. خامه 2 قاشق غ

 

طرز تهیه موس شکلاتی خوش طعم

ابتدا همه مواد را به جز خامه با هم مخلوط کرده تا شکر با همه مواد مخلوط شودبعد روی حرارت گذاشته به صورت دایم هم میزنیم تا به غلظت کافی برسد. سپس خامه را ریخته و سریع هم زده چند ثانیه روی حرارت مانده بعد برمی داریم .

مواد را در قالب ریخته و در یخچال گذاشته تا کاملا ببندد. مواد که کاملا بست ان را میتوانید در جام هایی ریخته و با هرچیزی که دوست داشتید تزیین کنید.

توجه داشته باشید که این دسر خوشمزه را میتوانید به عنوان روکشی برای انواع شیرینی ها و مخصوصا کیک مورد استفاده قرار دهید

میتوانید موس شکلاتی را در جام هایی ریخته و با روکش خامه ای تزیین کنید یا روی خامه را یک عدد توت فرنگی یا گیلاس بگذارید.هم چنین میتوانید روی خامه را ترافل های رنگی بریزید که بسیار زیبا و خوش رنگ و لعاب میگردد.

در این دسر از پودر کاستارد یا پودر خامه استفاده میشود که به شما توصیه میکنم که بیشتر از پودر کاستارد استفاده کنید چون موس شما را بسیار خوشمزه تر میکنید.طرز تهیه کرم کاستارد در این سایت به شما اموزش داده شده است.طرز تهیه آن بسیار راحت بوده و نیاز به زمان زیادی ندارد .با تشکر ویژه از توجه شما

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *