کیک سیب زمینی دلچسب یک کیک خاص

کیک سیب زمینی دلچسب
کیک سیب زمینی دلچسب

کیک سیب زمینی یکی از کیک های جالب است که قصد داریم امروز در سایت فست فود طرز تهیه آن را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک سیب زمینی دلچسب را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک سیب زمینی دلچسب

  1. سیب زمینی به مقدار دلخواه
  2. نمک
  3. آب
  4. شیر مقداری
  5. تخم مرغ یک عدد
  6. گوجه فرنگی و پیاز و فلفل خرد شده
  7. نمک و فلفل
  8. آرد سوخاری

 

طرز تهیه کیک سیب زمینی دلچسب

سیب زمینی ها را کاملا پوست کنده و خرد کنید. بعد از آن مقداری آب و نمک به سیب زمینی ها افزوده و بگذارید تا خوب بپزد.وقتی که سیب زمینی ها کاملا پخته شد آنها را با مقداری شیر و یک عدد تخم مرغ که زده شده میکس کرده و نمک و فلفل و گوجه فرنگی و پیاز و فلفل خرد شده را ب آن اضافه کرده و خوب مخلوط نمایید.

مقداری از مواد موزد نظر را برداشته و در آرد و تخم مرغ زده شده و سپس در آرد سوخاری غلتانده.مواد مورد نظر را در کف دست پهن کرده و دست آخر در روغنی که از قبل داغ شده قرار دهید تا طلایی گردند.

این کیک بسیار ساده تهیه میشود و میتوانید به عنوان شامی سبک برای میهمانان خود تهیه کنید.اگر بخواهیم شفاف تر به این غذا نگای بیندازیم این غذا بیشتر جزو سوخاری ها محسوب میشود تا غذاهای دیگر.چون در این کیک از آرد سوخاری و تخم مرغ در این کیک مورد استفاده قرار میگیرد.که در بیشتر سوخاریها دیده میشود

میتوانید این کیک را برای تولد فرزند خود که کیک جالبی را دوست دارد نیز تهیه کنید تا سوپرایز گردد.چون اکثر بچه ها از غذاهایی که در آنها سیب زمینی به کار رفته خوششان می آید.به خاط همین این کیک مورد توجه بیشتر کودکان است.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *