سیب زمینی رژیمی به سبک فرانسوی

سیب زمینی رژیمی
سیب زمینی رژیمی

سیب زمینی سرخ کرده طرفداران زیادی دارد.امروز میخواهیم طرز تهیه سیب زمینی رژیمی به سبک فرانسوی را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این نوع سیب زمینی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی رژیمی

  1. سیب زمینی خلال شده 1 کیلو و 300 گرم
  2. روغن به مقدار لازم
  3. سیر خرد شده 8 حبه
  4. جعفری خرد شده 2 ق غ
  5. پنیر پارمسان رنده شده 2 ق غ
  6. کره 2 ق غ
  7. نمک 3/4 ق چ
  8. روغن گیاهی 4 ق چ

 

طرز تهیه سیب زمینی رژیمی

در ابتدا فر را در درجه 400 درجه فارنهایت قرار داده تا گرم شود.سیب زمینی و روعن و نمک را درون پلاستیک ریخته و مخلوط کرده تا مواد با هم مخلوط شوند .سیب زمینی هایی که طعم دار کردید را روی سینی فر چرب شده بچینید.

سینی هایی که سیب زمینی ها را داخل آن گذاشتید به مدت 50 دقیقه درون فر قرار داده تا طلایی شوند.سیب زمینی ها را برگردانید تا طرف دیگر سیب زمینی ها نیز برشته شود دوباره 20 دقیقه در فر بگذارید.سیر و کره را در ماهیتابه نجسب ریخته و برای دو دقیقه تفت داده و حواستان باشد که در طول پخت مرتب به هم بزنید.سیب زمینی ها، جعفری خرد شده و پنیر پارمسان را به ماهی تابه اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. سیب زمینی فرانسوی آماده سرو است.

توجه داشته باشید که سیب زمینی هایی که انتخاب میکنید تازه باشند که در فر به صورت ترد در آیند.چون سیب زمینی های مانده له میشوند .هم چنین نباید از سیب زمینی هایی که سبز هستند استفاده نکنید چون فوقالعاده خطرناک هستند و سرطانزا میباشند.به همین خاطر به شما توصیه میشود که از سیب زمینی هایی که کاملا سالم هستند و جوانه نزده اند استفاده شود در این نوع سیب زمینی برای کیفیت بیشتر.

 

Check Also

سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی درست کنید

اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و رژیمی برای پاییز میگردید طرز تهیه سبزیجات پاییزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *