کوکی توت فرنگی لذیذ مخصوص جشن تولد

کوکی توت فرنگی لذیذ
کوکی توت فرنگی لذیذ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیرینی مخصوص تولد را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کوکی توت فرنگی لذیذ مخصوص جشن تولد را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کوکی توت فرنگی لذیذ

  1. کره 1/4 فنجان
  2. 1تخم مرغ
  3. شکر 1/2 فنجان
  4. نارگیل 1/2 فنجان
  5. نمک 1 قاشق مربا خوری
  6. وانیل 1 قاشق چای خوری
  7. 1/2 فنجان برنج
  8. 1/2فنجان گردو،
  9. گوشت با استخوان
  10. شکر قرمز

 

طرز تهیه کوکی توت فرنگی لذیذ

در یک ماهی تابه بزرگ کره را ذوب کنید.سپس کمی تخم مرغ هم زده و شکر و نارگیل و خرما و نمک را در ظرفی جداگانه هم زده و درون ماهیتابه بریزید و به طور مداوم هم بزنید تا ضخیم گردد گرما را کم کرده و وانیل را اضافه کنید بعد از این مرحله آجیل و غلات را ازوده و بگذارید تا خنک شود.بعد از اینکه مایع گرم شد از آن به اندازه یک دایره بردارید و در قند قرمز قراردهید .برای دانه دانه کردن توت فرنگی ها از خلال دندان استفاده نمایید.برای ساقه سبز آن میتوانید از مخلوط ارد و رنگ های مجاز خوراکی برای درست کردن ساقه استفاده نمایید.

این توت فرنگی ها بسیار خوشمزه میباشد میتوانید به جای شکر قرمز از لبو برای رنگ کردن آنها استفاده نمایید.این کوکی ها بسیار خوشمزه میباشد و میتوانید برای تولد فرزندانتان از این کوکی لذیذ برای پذیرایی میهمانانتان استفاده نمایید.به جای خرجهای اضافی سعی کنید همیشه از ساده ترین چیزها شیرینی های خوشمزه تهیه کنید.

 

 

در مورد شکر قرمز بیشتر بدانید

 

استفاده از این شکر قهوه‌ای‌رنگ خام که به شکر سرخ معروف است سابقه‌ای ۳۰۰ ــ ۴۰۰ ساله دارد و با آنکه تولید و مصرف شکر سفید رواج داشته است به‌عنوان درمانگر برخی بیماری‌ها کاربرد داشته است.

با پیشرفت و توسعه صنعت قند و آشنایی مردم با  تولید محصولات قندی از عصاره نیشکر و چغندرقند مشخص شد این ماده ناخالص که با طیفی از رنگ‌های تیره از زرد کهربایی تا قهوه‌ای نسبتاً تیره دیده می‌شود نه‌تنها اثر طبی ندارد بلکه با وجود برخی از میکروارگانیزم‌های مضر در آن، غیرقابل مصرف بوده و لزوماً نیازمند تصفیه است.

دانشمندان و قندسازان ماهر با ترکیبی از شکر تصفیه شده طبیعی و لایه نازک از ملاس طبیعی توانستند به تولید نوعی شکر قابل مصرف دست یابند که همان شکر قهوه‌ای یا شکر سرخ است.

Check Also

طرز تهیه سوفله مرغ

سوفله یک نوع غذای ساده ی فرانسوی است که در تهیه آن مواد اصلی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *