ساندویچ بستنی با دانه های رنگی دلچسب

ساندویچ بستنی با دانه های رنگی
ساندویچ بستنی با دانه های رنگی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک بستنی لذیذ و عالی را به شما بانوان گرامی اموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه ساندویچ بستنی با دانه های رنگی را به شما اموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ بستنی با دانه های رنگی

  1. بیسکوییت مربعی با رویه شکلاتی به مقدار لازم
  2. بستنی سنتی به مقدار دلخواه
  3. دانه های دراژه ریز به مقدار دلخواه
  4. قالب مربعی به اندازه لازم برای بستنی
  5. شکلات آب شده به مقدار لازم

 

طرز تهیه ساندویچ بستنی با دانه های رنگی

ابتدا بیسکویییتهای شکلاتی را در کف هر کدام از قالب ها میچینیم.سپس بستنی را روی بیسکوییت ها میریزیم تا اندازه دو سانت بالا بیاید.توجه داشته باشید که بستنی آب شده نباشد چون بیسکوییت را خراب میکند.سپس بیسکوییت دوم را روی بستنی گذاشته و شکلات آب شده را روی آن میریزیم و دراژه های دایره ای رنگی را روی آن میریزیم و در یخچال میگذاریم تا خودش را بگیرد.بستنی ساندویچی شما آماده است.
شکلات دراژه فله ای را می توان در انواع تک رنگ یا رنگی، تهیه نمود. بستگی به نوع دراژه ای دارد که سفارش داده می شود. دراژه ها از انواع شکلات تزئینی محسوب میشوند.شکلات دراژه رنگی از محبوب ترین خوراکی هایی است که برای تزئین روی دسرها و کیک ها و انواع تنقلات استفاده می شود. اسمارتیز، نام برندی است که اولین بار دراژه های رنگی را به بازار عرضه نمود. لذا بسیاری از افراد این محصول را با نام اسمارتیز می شناسند.

دراژه شکلاتی چیست

دراژه شکلاتی، یک نوع شکلات است که با پوسته قندی ظریفی پوشانده می شود. همچنین بادام و فندق و انواع آجیل و خشکبار که با شکلات یا همان پوسته قندی روکش می شوند، دراژه نام دارد.یک دراژه شکلاتی خوب، رنگ ماندگاری دارد و هنگام تزئین خوراکی ها، رنگ های آن با خوراکی مورد نظر، ترکیب نمی شود.این نوع از شکلات علاوه بر آن که در بسته بندی های گوناگونی تهیه می شود، به صورت فله ای نیز در دسترس است.

 

 

این مطلب اختصاصی سایت فست فود میباشد انتشار آن با ذکر منبع مجاز میباشد.

Check Also

بستنی عسلی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *