کوکتل قرمز میگو یک غذای خوش طعم دریایی

کوکتل قرمز میگو
کوکتل قرمز میگو

غذاهای دریایی بخصوص غذاهایی که میگو در آنها به کار رفته یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین غذاها میباشد.درادامه مطلب زیر طرز تهیه کوکتل قرمز میگو را به شما کاربران گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کوکتل قرمز میگو

  1. نیم کیلو میگو پوست کنده پاک کرده
  2. آب گوجه فرنگی 1/2 فنجان
  3. 1/4 فنجان آب میوه به اختیار
  4. 1/2 قاشق چای خوری سس فلفل قرمز
  5. شکر 1/2 قاشق چای خوری
  6. 1/2 قاشق چای خوری نمک
  7. 2 قاشق غذا خوری جعفری و کرفس تازه خرد شده
  8. 1 فنجان سس قرمز
  9. 1/4 فنجان ریز خرد شده زیتون سبز
  10. یک حبه سیر

 

طرز تهیه کوکتل قرمز میگو

فر را با 220 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.میگو ها را پاک کرده و کمر آنها را خالی کنید.نصف لیوان آب روی میگوها ریخته به مدت ده دقیقه بگذارید تا بپزند.جعفری و کرفس را به صورت ریز خرد کرده و در روغن کم تفت دهید.سس فلفل قرمز و آب گوجه فرنگی و نمک را به کرفس و جعفری اضاف کنید چند جوش که خورد از روی گاز بردارید.
سس قرمز را با یک حبه سیر میکس کرده و کنار بگذارید .زیتون سبز را در میگو ریخته و مخلوط کرفس و جعفری را نیز به غذا اضافه کنید.شکر را به مواد اضافه کرده و مواد را با سس مخصوص آغشته کنید و در ظرفی زیبا بریزید و میل کنید.

 

نقش زیتون در کاهش وزن

زیتون حاوی نوعی چربی است که این نوع چربی می‌تواند جایگزین مناسبی برای انواع چربی‌ها باشد به نحوی پیوندهای موجود در این نوع چربی راحت‌تر شکسته می‌شوند و مانند دیگر انواع چربی‌در بدن انباشته نمی‌شود و با مصرف زیتون می‌توانید به تدریج از وزن خود بکاهید و از شر چربی شکمی رهایی یابید. و مقاومت انسولین را کاهش دهید.
کسانی که به طور دایم از روغن استفاده می‌کنند بیشتر تمایل به کاهش وزن دارند و به همین دلیل به ندرت می‌بینید که این‌گونه از افراد به اضافه وزن دچار باشند. مطالعات علمی نیز تایید کرده است که این افراد از سطح بالای سروتین در بدن خود برخوردارند. سروتین نوعی هورمون است که در بدن انسان احساس سیری را تقویت می‌کند بنابراین با مصرف زیتون می‌توان. روزانه تا 200 کالری کمتر انرژی وارد بدن کرد که این موجب کاهش اشتها و احساس سیری می‌شود.

 

این مطلب اختصاصی سایت فست فود میباشد و انتشار آن با ذکر منبع مجاز میباشد.

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *