دسر کرپ توت فرنگی با کرم یک دسر ویژه

 دسر کرپ توت فرنگی با کرم
دسر کرپ توت فرنگی با کرم

اگر به دنبال یک دسر خوشمزه برای صبحانه میگردید طرز تهیه دسر کرپ توت فرنگی با کرم را به شما پیشنهاد میکنیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این دسر را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کرم دسر توت فرنگی با کرم

  1. 2 فنجان توت فرنگی قطعه قطعه
  2. شکر 1/4 فنجان
  3. 1  بسته پنیر خامه نرم
  4. 1/4 فنجان پودر شکر

 

مواد لازم برای تهیه کرپ

  1. 2 قاشق غذا خوری شکر
  2. وانیل 1/2 قاشق چای خوری
  3. 4 تخم مرغ
  4. شیر 1 فنجان 1/3
  5. کره ذوب شده یا روغن دو ق غ
  6. آرد 1 فنجان

 

طرز تهیه دسر کرپ توت فرنگی با کرم

برای تهیه کرم توت فرنگی شکر و توت فرنگی و خامه را با هم مخلوط کرده و به مدت یک شب در یخچال قرار دهید.توجه داشته باشید آب اضافی توت فرنگی را بگیرید. در یک کاسه پنیر خامه نرم و پودر شکر را ترکیب کنبد تا نرم شود.

برای تهیه کرپ های این دسر تخم مرغ را به هم بزنید وانیل و شیر و کره و آرد و شکر را با تخم مرغ ترکیب کرده و به هم بزنید.تا مایعی یک دست به دست آید.بعد از یکدست شدن مایع آن را به مدت دو ساعت در یخچال قرار دهید.برای پخت کرپ ها میتوانید از یک ماهیتابه کوچک استفاده کنید.کمی روغن به ماهیتابه اضافه کنید و مایع را در حدی در ماهیتابه بریزید به طوری که ضخامت نیم سانت داشته باشد بر حسب سلیقه میتوانید بگذارید تا زمانی پخته شود تا کرمی گردد و یا زمانی آن را بردارید که رو به قهوه ای برود.بعد از پخت کرپ ها بگذارید تا در یک سینی کمی سرد شود بعد از آن کرم ها را وسط کرپ رخته و کرپ را مث لقمه تا بزنید. بدبن ترتیب کرپ ما آماده است.میتوانید برای تزیین روی کرپ و خوشمزگی آن پودر شکر روی آنها بپاشید و یا کرم گاناش .میتوانید برای تزیین آن از توت فرنگی های خرد شده استفاده کنید.دسر کرپ توت فرنگی با کرم خوشمزه است

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *