ساندویچ مرغ کوردون بلو برای باکلاس ها

ساندویچ مرغ کوردون بلو
ساندویچ مرغ کوردون بلو

ساندویچ ها همواره یکی از خوشمزه ترین ها میباشند .امروز قصد داریم طرز تهیه ساندویچ مرغ کوردون بلو را به شما بانوان عزیز با سلیقه آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این ساندویچ با کلاس را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ مرغ کوردون بلو

  1. 4 عدد سینه بدون استخوان مرغ
  2. سس باربیکیو
  3. 4 برش ژامبون مرغ
  4. 4 برش پنیر چدار
  5. 1 فنجان سس مایونز
  6. 2 قاشق غذا خوری عسل
  7. 2 قاشق غذا خوری ترب
  8. خردل  3/4 قاشق چای خوری

 

 

طرز تهیه ساندویچ مرغ کوردون بلو

در ابتدا سینه مرغ را از یک طرف برش میدهیم به گونه ای که داخلش جا برای گذاشتن مواد داشته باشد.سینه مرغ را روی گریل روغنی میپزیم.در داخل سینه مرغ از یک طرف سس باربیکیو میزنیم.در هر سینه یک برش ژامبون میگذاریم میگذاریم در یک قابلمه کمی حرارت ببیند.بعر از یک دقیقه یک تکه پنیر چدار روی ژامبون بگذارید.قابلمه را خاموش کنید.در یک کاسه دیگر سس مایونز عسل و خردل را ترکیب کنید و داخل هر سینه مقداری از آن را بریزید.ساندویچ ها را برش داده و سینه را در هر ساندویچ قرار دهید و با کاهو و گوجه فرنگی و فلفل و ترب و پیاز تزیین کنید.

 

تاریخچه سس باربیکیو

اول از همه باید بگم که باربیکیو معنای واقعی خود را از دست داده است. وقتی که شما استیک، هات داگ و یا همبرگر را بر روی آتش مستقیم درست می کنید، به این کار میگن گریل کردن نه باربیکیو!باربیکیو زمانی است که شما گوشت را بر روی آتش مستقیم درست کنید اما موضوع اینه که غارنشینها هم گوشت را بر روی آتش درست می کردن شما که فکر نمی کنید اونا هم باربیکیو می خوردند؟ مسلماً نه. چرا؟ خوب معلومه چون باربیکیو به سس مخصوص نیاز داره.

 

پس باربیکیو دقیقاً چیست؟ پخت آرام گوشت بر روی شعله بسیار کم به مدت طولانی بر روی هیزم و یا ذغال نه اجاق گاز را باربکیو می گویند.همانطور که قبلاً هم گفته شد تاریخ دقیق سس باربیکیو مشخص نیست. اما ردپایی که در تاریخ از خود به جای گذاشته برمیگرده به اواخر قرن 15، زمانیکه کریستوف کلمب هنگام برگشت از آمریکا این سس را با خود به اروپا آورد.

Check Also

ساندویچ بادمجان دلپذیر

اگر به دنبال ساندویچی هستید که برای فرزندان خودتان تهیه کنید و از نوع ساندویچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *