مرغ کبابی ویتنامی برای سخت گیرها

مرغ کبابی ویتنامی
مرغ کبابی ویتنامی

غذاهایی که با مرغ تهیه میشود بسیار خوشمزه است مخصوصا غذاهای مرغی گریل شده.امروز قصد داریم طرز تهیه مرغ کبابی ویتنامی را به شما بانوان عزیز فست فود آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه مرغ کبابی ویتنامی

  1. 3 حبه سیر، خرد
  2. 2 قاشق غذا خوری سس مایونز
  3. 2 قاشق غذا خوری آب لیمو
  4. 1 قاشق غذا خوری روغن کنجد
  5. 2 قاشق چای خوری فلفل سیاه و سفید
  6. 4 عدد سینه مرغ بدون استخوان

 

طرز تهیه مرغ کبابی

ابتدا تمام مواد به جز مرغ را در یک قابلمه ریخته و بهم میزنیم.مرغ را در نمک و سرکه به مدت 10تا15 ذقیقه خوابانده تا عطر و طعم بگیرد.بعد از طعم گرفتن مرغ سرتاسر مرغ را شکاف های زیاد میدهیم.مرغ را درمواد هم زده خوابانده تا طعم و مزه بگیرد.بعذد از طعم گرفتن مرغ ان را روی گریل کباب میکنیم.

 

خواص روغن کنجد

روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدان‌های طبیعی است که باعث از بین رفتن سرطان‌های خفته در بدن شده و موجب جلوگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش، پروستات و سینه می‌شود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E موجب شفافیت و لطافت پوست می‌گردد.روغن کنجد در بین روغن‌های خوراکی به ملکه‌ی روغن‌ها مشهور است. دانه کنجد بیشترین میزان روغن را در بین دانه‌های روغنی دیگر داراست اما با وجود این تولید آن بسیار کمتر از دانه‌های دیگر نظیر سویا، آفتابگردان و گلرنگ است

.روغن کنجد به عنوان یک روغن با قیمت و کیفیت بالا شناخته می‌شود. این روغن بیشترین مقاومت و ماندگاری را در بین روغن‌های خوراکی با درصد بالای چربی غیراشباع دارد. نوع لیگنان و آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است.ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه‌ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده است.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *