شامی کباب ایتالیایی یک شام دلکش

شامی کباب ایتالیایی
شامی کباب ایتالیایی

شامی کباب همواره به عنوان یک شام شناخته شده است .امروز قصد داریم شامی کباب ایتالیایی را به شما کاربران عزیز فست فود به شما آموزش میدهیم.در ادامه طرز تهیه این شامی کباب را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه شامی کباب ایتالیایی

  1. 450 گرم گوشت گاو چرخی
  2. 2 عدد تخم مرغ
  3. شیر 1/4 فنجان
  4. 1/2 فنجان پودر سوخاری
  5. نمک 1/2 قاشق چای خوری
  6. 1 قاشق غذا خوری جعفری تازه
  7. پودر سیر 1 قاشق چای خوری
  8. پودر فلفل تازه 1/2 قاشق چای خوری
  9. 1/2 فنجان پنیر رنده شده

 

طرز تهیه شامی کباب ایتالیایی

همه مواد را در یک کاسه بزرگ ریخته و با هم مخلوط کرده و با دست ورز دهید.کوفته را به اندازه های متوسط با دست گرد کنید وکوفته ها را در روغن سرخ کنید.غذای ما آماده است میتوانید از جعفری برای تزیین این غذا استفاده کنید.نکته قابل توجه در پخت این غذا این است که با دست برهنه مواد را مخلوط کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

پودر سیر خانگی تهیه کنید

ابتدا سیرهایتان را پوست بکنید. می‌توانید برای پوست کردن سیرها از تکنیکی که قبلاً در ساختنی آموخته اید (اینجا)، استفاده کنید.سیرها را بشویید و آنها را خلالی خرد کنید.خلال‌های سیر را به مدت 90 دقیقه در فر یا مایکروویو با درجه 230 فارنهایت یا 110 سانتیگراد قرار دهید.بعد از اینکه سیرها خوب خشک شد، آنها را داخل مخلوط کن بریزید تا کاملاً پودر شود.

 

نمک سیر یا گارلیک سالت

برای تهیه نمک سیر، پودر سیر و نمک را با نسبت یک به سه با هم مخلوط کنیداین نوع نمک که به تازگی بازار داغی پیدا کرده هم طعم خوبی به غذا می‌دهد و بویژه برای کسانی که بوی شدید سیر را دوست ندارند، مناسب است.برای درست کردن نمک سیر یک پیمانه پودر سیر خانگی را به 3 پیمانه نمک مخلوط کنید.

Check Also

شامی حبوبات یک غذای دلچسب برای شام

امروز قصد داریم طرز تهیه شامی حبوبات را به شما آموزش دهیم.این غذا را میتوانید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *