نان موزی یک نان جدید و عالی برای صبحانه

نان موزی
نان موزی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک نان جدید و عالی را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه نان موزی را به شما بانوان عزیز آموزش میدهیم.تهیه این غذا را به شما فست فودی ها پیشنهاد میکنیم.

مواد لازم برای تهیه نان موزی

  1. کره 1/2 فنجان
  2. شکر 1 فنجان
  3. 2 عدد تخم مرغ
  4. 3 عدد موز، ریز خرد شده
  5. آرد 1/2 1 پیمانه
  6. 1 قاشق چای خوری جوش شیرین
  7. نمک 1/2 قاشق چای خوری
  8. وانیل 1/2 قاشق چای خوری

 

 

طرز تهیه نان موزی

فر را روی درجه 350 فارنهایت تنظیم کنید.کره و شکر را با هم مخلوط کرده و خوب به هم بزنید.تخم مرغ و موز خرد شده را به آن اضافه کنید و به خوبی ترکیب کنید.آرد را از الک رد کرده تا آرد نرم و لطیفی به دست آید.جوش شیرین و نمک را به آرد اضافه کرده و وانیل را نیز به آن اضافه کنید.مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید در سینی مستطیلی مخصوص فر گذاشته و در فر به مدت 55 دقیقه  پخت کنید .بعد از پختن کامل نان ها آن را از فر در آورده و در یخچال قرار دهید.

 

 

نکاتی در رابطه با موز

موز حاوی مقدار اندک اما مورد نیاز ویتامین «آ» برای بدن است که این میزان برای حفاظت از چشم ها، حفظ بینایی و همینطور بهبود بینایی در شب حیاتی است.موز خشک شده عصرانه ای بسیار مناسب برای بچه هاست. این ماده غذایی انرژی مورد نیازشان را تأمین می کند نه چربی را، بر خلاف یک نان شکلاتی که سرشار از چربی و فاقد املاح معدنی است.موز تقویت کننده معده و نیروی جنسی است.هنگامی که با استرس مواجه می شویم، سوخت و ساز بدنمان افزایش می یابد و در نتیجه، سطح پتاسیم بدنمان کاهش پیدا می کند. موز با مقدار زیاد پتاسیمی که دارد می تواند این تعادل را دوباره برقرار سازد.موز به طور مسلم یک عامل شفابخش نیرومندی وجود دارد که برای بهبود سلول های فرسوده زخم ها و همچنین جلوگیری از التهاب معده بسیار مفید است.به دلیل کم بودن مقدار سدیم و زیاد بودن مقدار پتاسیم موز، این میوه برای افراد دارای فشار خون بالا بسیار ایده آل است. پتاسیم موز به طرق مختلف به کاهش فشار خون کمک می کند

 

Check Also

نان تخمه ای مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین نان هایی که میتوانید به عنوان صبحانه و به تنهایی نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *