پنکیک سبزیجات یک شام سبک و فوق العاده

پنکیک سبزیجات
پنکیک سبزیجات

اگر بخواهید که برای میهمانان خود یک شام سبک و در عین حال سبزیجاتی آماده کنید تهیه پنکیک سبزیجات را به شما پیشنهاد میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این شام سبک و عالی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک سبزیجات

  1. 1/2 فنجان آرد گندم
  2. 1/2 قاشق چای خوری بکینگ پودر
  3. نمک 1/2 قاشق چای خوری
  4. فلفل 1/4 قاشق چای خوری
  5. 1 تخم مرغ
  6. شیر 1/4 فنجان
  7. 1 فنجان هویج رنده شده
  8. 1 فنجان رنده شده کدو سبز
  9. 2 پیاز قطعه قطعه شده
  10. 2 قاشق غذا خوری روغن

 

 

طرز تهیه پنکیک سبزیجات

در یک کاسه آرد و بکینگ پودر و نمک و فلفل را به هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.در ظرف دیگری تخم مرغ و شیر و هویج و پیاز را با هم مخلوط کرده و هم بزنید.این مواد را به مواد مورد نظر قبلی افزوده و ترکیب کنید.در یک تابه بزرگ یک قاشق سوپخوری روغن را روی حرارت گذاشته تا گرم شود.توجه داشته باشید که حرارت متوسط باشد.موادی را که به صورت خمیر در آورده اید به صورت کوکو در ماهیتابه انداخته دو طرف آن را سرخ کرده تا طلایی شود.

 

لاغری با کدو سبز

کدو سبز یکی از سبزیجات پرطرفدار در بین بیماران دیابتی است اما خاصیت کدو سبز تنها مختص بیماران دیابتی نیست چرا که با مصرف درست و نحوه ی طبخ درست آن بهترین راه برای لاغری و تناسب اندام خواهد بود. در واقع باید شما بدانید که کدو سبز را در چه زمانی و کدام وعده و به همراه چه مواد غذایی باید مصرف کنید تا بهترین نتیجه را برای داشتن تناسب اندام و سلامتی به دست آورید.

مصرف کدو به تنهایی به فقر غذایی بدن می انجامد اما اگر در کنار غذا مصرف شود، می تواند یک تعدیل کننده دریافت انرژی باشد و به کاهش وزن کمک کند.مسئله رژیم گرفتن های خودسرانه مشابه آن است که بگوییم هر گردی گردو است و باید توجه داشته باشیم که هر کاهش وزن و سایزی از بعد علمی به عنوان لاغری تلقی نخواهد شد.

لاغری که بتواند به سلامتی کمک کند و از ابتلا به بیماری ها پیشگیری کند اقدامی است که ضمن رساندن تمامی منابع حیاتی به بدن انسان بتواند انرژی های مازاد و نیاز آن را به مصرف برساند.

Check Also

پای اسفناج عالی برای باکلاس ها

اگر میخواهید یک غذای باکلاس را به شما عزیزان آموزش دهیم طرز تهیه پای اسفناج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *