پاستا با روغن زیتون و سس آلفردو

پاستا با روغن زیتون
پاستا با روغن زیتون

پاستا یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که میتوانید در منزل تهیه کنید .در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز تهیه پاستا با روغن زیتون و سس آلفردو را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه پاستا با روغن زیتون و سس آلفردو

  1. 2قاشق غذا خوری کره شیرین
  2. 2قاشق غذا خوری روغن زیتون
  3. 2حبه سیر، خرد
  4. فنجان خامه
  5. 1/4قاشق چای خوری فلفل سفید
  6. 1/2فنجان پنیر پارمسان رنده شده
  7. پنیر موتزارلا 3/4 فنجان
  8. 2 بسته ماکارونی آشیانه ای

 

 

طرز تهیه پاستا با روغن زیتون و سس آلفردو

کره را در ماهیتابه ای متوسط ذوب کنید و روغن زیتون را به آن اضافه کنید.حرارت را نیز کم کنید.سیر و خامه و فلفل را به ماهیتابه اضافه کنید و مخلوط را بگذارید تا جوش بخورد.و مرتب به هم بزنید.بعد از آن پنیر پارمسان را اضافه کنید و به مدت 8تا 10دقیقه بگذارید تا جوش بخورد و غلیظ شود.بعد از کمی غلیظ شدن سس پنیر موتزارلا را اضافه کنید تا مخلوط صاف و یکدستی حاصل شود.

در حالی که در حال تهیه سس هستید  ماکارونی را در آب در حال جوش آوردن بیندازید تا مدت 5 دقیقه تا بپزد بعد از پختن آن را آبکش نمایید و سس را به آن اضافه کنید.

 

تفاوت خامه اسپری با خامه های معمولی

گاهی می‌توان گاز بی‌اثری را داخل کپسولی با فشار بالا حبس کرد و محصولی مانند خامه، روغن، عطر یا… را هم درون آن کپسول ریخت. در این صورت با فشار دادن دکمه کپسول و همزمان با خارج شدن گاز، محصول مورد نظر هم از آن خارج می‌شود. این کار، کاری لوکس است که تنوع فروش و سبد خرید مشتری را بالا می‌برد و از طرفی هم می‌تواند باعث آسان‌تر شدن انجام برخی کارها مانند استفاده از خامه برای تزئین کیک و شیرینی شود.خامه‌هایی که به صورت اسپری در بازار وجود دارند، نسبت به خامه‌های معمولی مزیت یا ضرر خاصی ندارند؛ چون به هر حال محصول نهایی، خامه است.

Check Also

پاستای شکلاتی برای کودکان شما

بیشتر بچه ها ماکارونی دوست دارند و به مشتقات آن نیز علاقه دارند.امروز میخواهیم طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *