تارت سبزیجات کباب شده خوش طعم

تارت سبزیجات کباب شده
تارت سبزیجات کباب شده

امروز قصد داریم طرز تهیه یک تارت رژیمی خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.امروز قصد داریم طرز تهیه تارت سبزیجات کباب شده خوش طعم را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سبزیحات کباب شده ظ

  1. 600 گرم سیب زمینی شیرین
  2. 2کدو
  3. 2پیاز قرمز
  4. روغن زیتون طعم دار اسپری پخت و پز
  5. 3ورق خمیر پیتزا کوچک
  6. 100گرم پنیر فتای خامه ای
  7.  4تخم مرغ

 

 

طرز تهیه تارت سبزیجات کباب شده

فر را در دمای 180 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.پیاز و کدو و سیب زمینی را به قطعات کوچک برش دهید.تما سبزیجات را در یک سینی پخت ریخته اسپری روغن زیتون روی آنها بپاشید و در فر قرار دهید تا به مدت 45 دقیقه بپزد.خمیر را در کف قالب های پای پهن کرده   و مواد خرده شده پخته را به مقدار کافی در هر پای بریزید .پنیر فتای خامه ای و تخم مرغ ها را در یک کاسه بهم بزنید و روی هر پی به مقدار مناسب بریزید.در دمای فر به مدت 35 دقیقه قرار دهید.

 

خواص سیب زمینی

  1. برگ و میوه سیب زمینی بعلت داتشم سولانین مخدر و آرام بخش است ولی بعلت سمی نبودن نباید مورد مصرف داخلی قرار گیرد و باید فقط بعنوان ضماد و استعمال خارجی استفاده شود .
  2. سیب زمینی بعلت داشتن ویتامین C زیاد برای مقابله با بیماری اسکوربیت بکار می رود .
  3. برای تسکین سوختگی ها ، سیب زمینی خام را رنده کرده و به عنوان ضماد روی قسمت سوختگی بگذارید و هر چند دقیقه آنرا عوض کنید و ضماد تازه روی آن قرار دهید .
  4. سیب زمینی دارای آنزیم مهار کننده می باشد بنابراین ضد سرطان وضد ویروس است مخصوصا سیب زمینی در این مورد از شیر یا سویا قوی تر است .
  5. پوست سیب زمینی ماننده پوست میوه ها وسبزیجات دارای ماده آنتی اکسیدان است بنابراین از پیر شدن سلولها و نیز از بوجود آمدن سلولهای سرطانی جلوگیری می کند .
  6. سیب زمینی بهترین دارو برای آنهایی است که بدنشان اسیدی است و اینگونه اشخاص بایدسیب زمینی را با پوست و با بخار پخته و بخورند زیرا سیب زمینی آب پز وسرخ شده برعکس سیب زمینی با بخار پخته شده تولید اسید در بدن می کند

Check Also

تارت قارچ و مرغ یک غذای عالی

تارت ها یکی از خوشمزه ترین و زیباترین غذاهایی هستند که میتوانید آنها را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *