سوپ سبزیجات اکوادور لذیذ و عالی

سوپ سبزیجات اکوادور لذیذ
سوپ سبزیجات اکوادور لذیذ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک سوپ تابستانی را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سوپ سبزیجات اکوادور را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سوپ سبزیجات اکوادور

  1. 2قاشق غذا خوری روغن زیتون
  2. 2فنجان پیاز خرد شده
  3. نمک 1 قاشق چای خوری
  4. 1فنجان سیب زمینی خرد شده
  5. 1فنجان خرد شده فلفل دلمه ای قرمز
  6. 1 فنجان فلفل سبز
  7. گشنیز 1 قاشق چای خوری
  8. زیره سبز 1 قاشق چای خوری
  9. 1 قاشق چای خوری پونه خشک
  10. فلفل 1/2 قاشق چای خوری
  11. 3فنجان آب
  12. 1/2 فنجان خرد شده گوجه فرنگی تازه
  13. 1فنجان خرد شده کدو سبز
  14. 1قاشق غذا خوری آب لیمو تازه

 

 

طرز تهیه سوپ سبزیجات اکوادور

فلفل دلمه ها را تمیز بشویید و کنار بگذارید.روغن را در یک قابلمه سوپی بریزید و روی حرارت قرار دهید.پیاز و نمک را به روغن اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید.سیب زمینی ,زیره ,پونه ,فلفل,سبزیجات و گوجه فرنگی را به مواد اضافه کنید و بهم بزنید تا ترکیب شوند.سر قابلمه را بگذارید تا به مدت 10 دقیقه جوش بخورد.کدو سبز را به سلیقه خود تکه تکه کرده و در ظرف بریزید و دوباره درب ظرف را بگذارید تا به مدت 15-20 دقیقه جوش بخورد.بعد از پختن کدوها آب لیمو را به مواد اضافه کرده و بهم بزنید تا ترکیب شوند.سپس سرو کنید.

 

 

کشور اکوادور کجاست

اکوادور کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی است. پایتخت آن کیتو و بزرگترین شهر این کشور گوایاکیول است.جمعیت این کشور ۱۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن اسپانیایی است. نظام سیاسی اکوادور جمهوری ریاست‌جمهوری است. این کشور از سال ۱۸۳۰ مستقل شده‌است. اکوادور پیش از این تاریخ بخشی از مستعمرات اسپانیا و جمهوری کلمبیای بزرگ بود.

در شمال آن کلمبیا، در شرق و جنوب آن پرو و در غرب آن اقیانوس آرام قرار دارد. این کشور همچنین شامل جزایر گالاپاگس) در اقیانوس آرام در حدود ۹۶۵ کیلومتری غرب کشور می‌باشد. اکوادور دارای مساحتی برابر با ۲۵۶٬۳۷۰ کیلومتر مربع می‌باشد.ایرانیان اکوادور یکی از گروه‌های مهاجر این کشور هستند و سابقه حضور آنها در اکوادور به سال‌های قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران بازمی‌گردد.[۱] و آمار رسمی از تعداد ایرانیان مقیم اکوادور وجود ندارد.

 

Check Also

سوپ جو و قارچ زمستانی لذیذ

یکی از خوشمزه ترین سوپ هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید سوپ جو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *