ران مرغ کبابی کره ای فوق العاده

ران مرغ کبابی کره ای
ران مرغ کبابی کره ای

غذاهای کره ای ازجمله غذاهایی است که بسیار خوشمزه میباشد امروز قصد داریم طرز تهیه ران مرغ کبابی کره ای را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ران مرغ کبابی

  1. هشت عدد ران مرغ
  2. 1/2فنجان سس سویا
  3. 1/2فنجان پیاز سبز خرد شده
  4. 3قاشق غذاخوری روغن کنجد
  5. 3قاشق غذاخوری عسل
  6. 2قاشق چای خوری سیر خرد شده
  7. زنجبیل1/4 قاشق چای خوری
  8. 1/4قاشق چای خوری فلفل سیاه و قرمز

 

 

طرز تهیه ران مرغ کبابی کره ای

فر را با درجه 375 تنظیم کنید.قسمت صاف مرغ را در یک ماهیتابه سرخ کنید.مواد باقیمانده را در یک کاسه ترکیب کنید و سپس در بالای مرغ سرخ شده بریزید.و به مدات 45 دقیقه بگذارید تا بپزد.سپس مرع را از روی حرارت برداشته بگذارید تا به مدت 15 دقیقه در فر بپزد.برای تزیین این کباب میتوانید در آخر از کنجد برای اینکار استفاده کنید و مطمعن باشید طعم خوبی به غذا میدهید.

 

از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟

یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود. متاسفانه برخی مرغ‌ها اول می‌میرند و بعد ذبح می‌شوند. البته این اتفاق، بسیار به‌‌ندرت و آن هم در مرغداری‌های بدون نظارت که مرغ را به‌صورت قاچاقی می‌کشند، می‌افتد. در هر صورت،‌ مرغی که ابتدا مرده باشد، محل برش گردن آن ملتهب و برجسته نیست. بوی نامطلوب محوطه شکمی هم می‌تواند نشانه کهنه بودن مرغ باشد. سطح گوشت و پوست مرغ تازه، نباید حالت لزج و چسبنده داشته باشد. چسبندگی سطح مرغ و تغییررنگ مرغ به رنگ‌های زرد و سبز نیز نشان‌دهنده رشد میکروبی و کهنه بودن آن است.

 

 

Check Also

کباب کوبیده سنتی دلچسب

یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین غذاهایی را که میتوانید برای میهمانان خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *