نوشیدنی نعناع یک شربت قوی

نوشیدنی نعناع
نوشیدنی نعناع

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شربت قوی را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه نوشیدنی نعناع را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی نعناع

  1. 2 فنجان شکر
  2. 2فنجان آب، شاخه ترجیح
  3. 6برگ نعناع
  4. شربت نعناع 1 قاشق غذا خوری
  5. برگ نعناع 1
  6. یخ خرد شده

 

 

طرز تهیه نوشیدنی نعناع

شکر و آب را در یک ماهیتابه بریزید تا جوش بخورد و همزمان به مدت 5 دقیقه تکان دهید.گرما را حذف کرده و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه سرد گردد.نعناع را در یک شیشه بریزیدو شربت سرد را بیشتر از نعناع روی آن بریزید درب آن را محکم کرده و به مدت یک شب در یخچال یا فریزر قرار دهید.شربت نعناع و 1/2فنجان یخ را روی آن بریزید و اسانس مرکبات را به آن اضافه کنید برای سرو آن یک برگ نعناع را روی آن قرار دهید و سژس سرو کنید.

 

 

خواص نعناع

برای سوءهاضمه می‎توان از عرق نعناع یا دم کرده نعناع بالای غذا استفاده کرد.تابستان یک نوشیدنی خوب و سرد مفید نعناع می‎باشد ۱۰ گرم نعناع را در یک لیتر آب بجوشانید بعنوان یک نوشیدنی استفاده کنید. هر روز استفاده نشود.از دم کرده نعناع مانند چای می‎شود استفاده کرد. روزی یک گرم و هر روز استفاده نشود.

برای جلوگیری از شپش، موهای خود را با جوشانده نعناع بشویید.کسانی که کلسترول دارند بالای غذا و عصرها از دم کرده چای نعناع بمدت دو هفته در ماه بنوشند.دمکرده نعناع غلظت خون را طبیعی می‎کند.خوردن نعناع از بیماری یرقان جلوگیری می‎کند.

برای درد قلب و خفقان نعناع را با پرسیاوشان جوشانده ۱۰ صبح و ۵ عصر میل شود.هنگام تهیه ترشی برای این که آن ترشی برای اعصاب زیان‎آور نباشد داخل آن نعناع بزنید.برای تقویت اعصاب نان و پنیر و نعناع بسیار سودمند است.اگر شیر در پستان جمع شد و بسته گردید نعناع را کوبیده با آرد جو مخلوط کنید به صورت ضماد روی آن بگذارید.برای بواسیر نعناع را کوبیده به صورت ضماد بگذارید.دم کرده نعناع باعث تقویت نیروی جنسی می‎شود.

Check Also

شیک موز و کیوی بی نظیر تابستانه

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیک خوشمزه دتابستانی را به شما عزیزان آموزش دهیم.و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *