کتلت مرغ با پنیر پارمسان رژیمی

کتلت مرغ با پنیر پارمسان
کتلت مرغ با پنیر پارمسان

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای رژیمی را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کتلت مرغ با پنیر پارمسان رژیمی را به شما آموزش میدهیم.با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کتلت مرغ با پنیر پارمسان

  1. پنیر پارمسان 1/4 فنجان رنده شده
  2. 2قاشق غذا خوری پودر سوخاری
  3. فلفل قرمز 1/8 قاشق چای خوری
  4. 1قاشق چای خوری جعفری خشک
  5. پودر سیر 1/2 قاشق چای خوری
  6. پودر فلفل تازه 1/4 قاشق چای خوری
  7. 4عدد سینه مرغ بدون استخوان

 

مواد لازم برای تهیه کتلت مرغ با پنیر پارمسان

فر را با 400 درجه تنظیم کنید.در کیسه های پلاستیکی ، ترکیب پنیر، خرده و تمام ادویه؛ خوب تکان دهید.مرغ را به پلاستیک افزوده و تکان دهید تا مواد جذب مرغ شود.مرغ مرینت شده را در سینی فر قرار دهید و به مدت 20تا 25 دقیقه بگذارید تا بپزد.

خواص جعفری

جعفری برای ترمیم و طراوت پوست مفید است چون سرشاراز ویتامین C است، که خطوط ریز، چین و چروک و زخم پوست را کاهش میدهد .جعفری کلاژن تولید کرده و در نتیجه سلول را بازسازی میکند و مصرف جعفری فواید بسیاری دارد آب جعفری فواید بسیار مهم برای پوست دارد. در صبح بعنوان ماسک استفاده شود، کافیست 15 دقیقه بر روی پوست بماند فواید آب جعفری برای پوست: آب جعفری، شامل بتا کاروتن و ویتامین A است. زخم پوستی را سریع بهبود میدهد آب جعفری برای تسکین کبودی زیر چشم و کاهش تورم بسیار موثر است. . بعلت داشتن کلروفیل و مقادیر بالایی از ویتامین کا برای کاهش تورم اطراف چشم بسیار مفید است یک قاشق غذا خوری از آب جعفری را به ماست اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و با پنبه توپی به زیر چشم بزنید این کار را دو بار در هفته انجام دهید . آب جعفری آکنه ، جوش، عفونت های پوستی را درمان کرده و پوست را ضدعفونی میکند . آب جعفری دارای اثرات ضد میکروبی و ضد قارچی است .آب جعفری، روغن زیتون و یا روغن بادام، را امخلوط کرده به پوست بمالید پس از 30 دقیقه با آب بشوئید برای التیام پوست بسیار مفید است. آب جعفری پوست را باز سازی کرده قرمزی و جوش پوست را از بین می برد. برای لکه های تیره روی پوست و سفید شدن رنگ پوست سودمند است

Check Also

اسنک ذرت مخصوص شام یلدا

یکی از خوشمه ترین شام هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید اسنک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *