رولت مربای لذیذ برای سفره افطار

رولت مربای لذیذ
رولت مربای لذیذ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیرینی لذیذ برای افطار را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه رولت مربای لذیذ که از دو نمونه مربای هویج و توت فرنگی تهیه شده است را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه رولت مربای لذیذ

  1. مربای هویج به میزان لازم
  2. مربای توت فرنگی به میزان لازم
  3. روغن مایع 2 قاشق غذاخوری
  4. پودر هل 1 قاشق مربا خوری
  5. زعفران کمی
  6. کره 50 گرم
  7. نان باگت2 عدد
  8. خلال پسته مقداری

 

 

طرز تهیه رولت مربای لذیذ

نان ها را با چاقوی تیز حلقه حلقه کرده و داخل آنها را آرام خالی می کنیم . کره نرم شده را همه جای حلقه نانها از داخل مالیده و سپس با مربای(مارمالاد) هویج و یا توت فرنگی حلقه ها را پر می کنیم و به زعفران آغشته کرده و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار می دهیم . سپس رولت ها را در روغن سرخ می کنیم و در آخر روی آنها پودر هل و پودر پسته می پاشیم . روش دیگر این است که کیکی با هر روش که میل خودتان است تهیه کرده توجه داشته باشید که بافت آن نرم باشد در داخل سینی میریزیم به طوری که قطر ان یک سانت باشد بعد از پخت داخل فر آن را داخل یک پلاستیک گذاشته و مربا را به داخواه روی آن میکشیم و با پلاستیک رول کرده بعد از رول کردن آن برش میزنیم و میل میکنیم.

این رولت را میتوانید با انواع کیک های سفید و شکلاتی و وانیلی به سلیقه خود تهیه کنید چون دست شما در این مورد باز است و محال است که با انواع کیک خوشمزه نشود.مرباها را نیز سعی کنید خودتان در منزل تهیه کنید چون هم با صرفه تر و هم سالم تر است.به همین خاطر سعی شود در منزل خودتان این مربا و کیک را تهیه کنید.

Check Also

حلوای گاجار یک شیرینی هندوستانی

امروز میخواهیم طرز تهیه یک حلوی خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *