کوکتل هندوانه و توت فرنگی گوارا

کوکتل هندوانه و توت فرنگی
کوکتل هندوانه و توت فرنگی

با آمدن توت فرنگی و هندوانه بازار نوشیدنی های خنک به راه میشود.امروز قصد داریم طرز تهیه کوکتل هندوانه و توت فرنگی گوارا را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این نوشیدنی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کوکتل هندوانه و توت فرنگی

  1. 1/4هندوانه با اندازه متوسط
  2. 300گرم توت‌فرنگی
  3. سه عدد لیمو ترش
  4. یک قاشق غذاخوری عسل
  5. مقداری یخِ خرد شده

 

طرز تهیه کوکتل هندوانه و توت فرنگی

برای اینکه از دست تخمه های هندوانه راحت شوید آن را به قصطاع کوچکتر تقسیم کنید و آنها را رنده کرده و هندوانه رنده شده را از صافی بگذراید تا دانه های آن جدا گردد.سعی کنید از توت فرنگی های تازه و بدون مواد شیمیایی استفاده کنید.بیشتر توت فرنگی هایی که در بازار  مشاهده میکنید که بسیار درشت است با مواد شیمیایی به اینصورت در آمه اند توت فرنگی با اندازه طبیعی بهتر و شیرین تر از توت فنرگی های درشت شیمیایی است.توت فرنگی ها را شسته و به دو قطعه تقسیم کنید.همه مواد را در مخلوط کن ریخته و آب لیمو و عسل را به ترکیب اضافه کرده و تکه های یخ را نیز در آن بریزید.این مواد را دو تا 4 دقیقه در مخلوط کن قرار داده و ترکیب کنید.

تخمه های هندوانه ضد نفخ است سعی کنید بعد از نوشیدن این کوکتل با خوردن تخمه های هندوانه از اینکه دچار نفخ شوید جلوگیری کنید.هندوانه هایی که سر آنها سبز است را انتاب نکنبد چون نشان از این دارد که هندوانه نرسیده بوده است که چیده شده.زادگاه اصلی هندوانه، کشور هندوستان است، نام هند وانه به همین خاطر برای آن برگزیده شده است. هندوانه یک منبع کامل از ویتامین آ، به شکل بتاکاروتن است. همچنین مقادیر قابل توجهی ویتامین سی در هندوانه دیده شده است. در هندوانه، آنتی اکسیدان کاروتنوئیدی بنام لیکوپن وجود دارد که می‌تواند رادیکال‌های آزاد در سراسر بدن را خنثی کند.

 

Check Also

نوشیدنی نعناع و لیمو ترش مخصوص ماه مبارک رمضان

نوشیدنی نعناع و لیمو ترش مخصوص ماه مبارک رمضان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *