سالاد تاکو بی نظیر بهترین سالاد تابستانی

سالاد تاکو بی نظیر
سالاد تاکو بی نظیر

امروز قصد داریم یک سالاد تابستانی را به شما بانوان آموزش دهیم.سالاد تاکو بی نظیر یکی از بهترین سالاد هایی است که میتوانید برای عزیزان خود تهیه کنید.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این سالاد را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد تاکو بی نظیر

  1. گوشت گاو 450 گرم
  2. کاهو یک عدد خرد شده
  3. 2-3عدد گوجه فرنگی
  4. 4عدد پیاز سبزخرد شده
  5. 300گرم لوبیا قرمز
  6. 200 گرم زیتون سیاه اسلایسی
  7. پنیر چدار 1 فنجان، خرد شده
  8. نمک و فلفل و ادویه

 

 

طرز تهیه سالاد تاکو

گوشت گاو را از چربی اضافه پاک کرده و با ادویه جات مورد نظر خود بپزید.بعد از پخت گوشت گاو بگذارید تا سرد شود.پیاز سبز و لوبیا را هر کدام جداگانه بپزید.بقیه مواد را  به گوشت گاو اضافه کنید و پنیر چدار را روی آن ریخته و میل کنید.این سالاد تابستانی بسیار ساده تهیه میشود و میتوانید در هر وعده ای میل کنید.

 

 

پنیر چدار چیست؟

نام پنیر چدار در اتحادیه اروپا به طور وسیعی استفاده می شود و زادگاه ثبت شده ای (PDO) برای آن وجود ندارد, اما فقط پنیر چدار تولید شده از شیر محلی در مناطق جنوب غربی انگلستان نام (West country farmhouse Cheddar) یا همان چدار واقعی را یدک می کشند.

تولید پنیر چدار از قرن 12 آغاز شده, اما فرایند تولید مدرن آن از قرن 19 توسط یکی از دامداران سامرست بنام ژوزف هاردینگ, با توسعه صنایع تولید پنیر صورت گرفت و به این دلیل به او لقب پدر پنیر چدار را داده اند. او و خانواده اش پنیر چدار را به اسکاتلندی ها, مردم امریکای شمالی و استرالیایی ها شناساندند.
پنیر چدار کلاسیک طعم تند و تیز و کمی خاکی دارد و با افزایش سن آن, بیش از 6 ماه, بلورهای لاکتات کلسیم در آن دیده می شود. چدار واقعی بافت خامه ای ندارد و نسبت به پنیرهای دیگر بافتش شکننده تر است.

 

 

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *