پیتزا تک نفره برای پیش غذا

طرز تهیه پیتزا تک نفره
طرز تهیه پیتزا تک نفره

پیتزا تک نفره یکی از خوشمزه ترین غذاها می باشد که در همه ای جهان طرفداران بی چون و چرایی دارد.حال کار نداریم کدوم کشور بیشتر از آن را دوست دارند.پیتزا سبک و شیک و باکلاس هست و کسانی که می خواهند برای مهمانان خود یک پیش غذا درست کنند این غذا عالی می باشد.

مواد لازم جهت تهیه پیتزا تک نفره:

  1. سینه مرغ بدون پوست و استخوان : 1 عدد
  2. قارچ خرد شده : 100 گرم
  3. فلفل دلمه ای : 2 عدد
  4. پیاز : 1 عدد
  5. نان ساندویچی : به میزان لارم
  6. پنیر پیتزا : به میزان لازم
  7. آویشن یا ادویه پیتزا : به میزان لازم
  8. ادویه : به مقدار لازم
  9. رب گوجه : به میزان لازم
  10. نمک و فلفل : به میزان لازم

اما با فست فودی باشید تا ببینیم که چجوری این غذا را می پزیم.

طرز تهیه پیتزا تک نفره :

در ابتدا و مرحله اول باید سینه مرغ را با پیاز و کمی ادویه و نمک بپزید.بعد آن را ریز ریز می کنیم و قارچی که شسته ایم را هم ریز ریز می کنیم و هردو را تفت می دهیم و به آن کمی ادویه و نکم و فلفل و رب گوجه و ادویه پیتزا یا آویشن اضافه می کنیم.

نان ها رو به 3 قسمت برش می دهیم و دقت کنید که کمی نان ته آن بماند تا مواد بعدا از درونش نریزد حالا مواد گوشتی پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای خردشده را کنار دستتان بگذارید و کمی پنیر پیتزا ته نان بریزید و بعد کمی از مواد گوشتی و سپس فلفل و دوباره روی آنرا پنیر بریزید و این کار را ادامه دهید تا نانها پر شوند و در آخر روی مواد را با پنیر بپوشانید و کمی ادویه پیتزا یا آویشن بپاشید.

نانهای پرشده را به طور عمودی کنار هم در سینی فر بچینید و در فر از قبل گرم شده بادمای 180 تا200 درجه سانتیگراد بپزید تا زمانی که پنیر طلایی شود.

کسانی که فر ندارند در اون توست بپزند بادمای 250 درجه به مدت 5 دقیقه طول می کشد به همین خاطر توصیه اکید داریم که کنار فر بمونید چون خیلی سریع آماده میشود و خیلی هم خوشمزه است.

اینم یک پیش غذای عالی از سایت فست فود

Check Also

زیتون سوخاری شده خوش طعم

اگر میخواهید برای سفره رنگین خود یک پیش غذا را تهیه کنید زیتون سوخاری شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *