سیب زمینی و بوفالو مرغ نوعی غذای مرکب

سیب زمینی و بوفالو مرغ
سیب زمینی و بوفالو مرغ

اگر به دنبال یک غذای ترکیبی و خوشمزه برای میهمانان خود هستید طرز تهیه سیب زمینی و بوفالو مرغ را به شما عزیزان آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه آن را به شما آموزش میدهیم.امیدوارم از تهیه آن لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی و بوفالو مرغ

  1. 1 کیلو سینه مرغ بدون استخوان
  2. 8-10 سیب زمینی متوسط
  3. 1/3فنجان روغن زیتون
  4. نمک 1 1/2 قاشق چای خوری
  5. پودر فلفل تازه 1 قاشق غذا خوری
  6. فلفل قرمز 1 قاشق غذا خوری
  7. 2قاشق غذا خوری پودر سیر
  8. 6قاشق غذاخوری سس تند
  9. دو ورق پنیر چدار
  10. 1فنجان  بیکن پخته شده
  11. 1فنجان خرد شده پیاز سبز

 

 

طرز تهیه سیب زمینی و بوفالو مرغ

فر را روی 500 درجه فارنهایت تنظیم کنید. در یک کاسه بزرگ روغن زیتون،فلفل،پودر سیر و فلفل قرمز را مخلوط کنید.سیب زمینی را اضافه کنید تا مخلوط ما یکنواخت شوند.در یک ماهیتابه سیب زمینی را اضاف کنید تا سرخ شود.مرغ را نیز در مخلوط روغن زده تا در تمامی نقاط مرغ پوشانده شود مرغ را در ماهیتابه کمی سرخ کنیدتا شکل طلایی رنگ شود سس تند را روی مرغ بریزید.مخلوط سیب زمینی را در یک ظرف مخلوط کنید و در فر به مدت 45 تا 50 درجه قرار دهید تا پخته شود تا زمانی که ترد و زیبا شود.مرغ را روی مواد ریخته و دوباره برای 10 دقیقه در فر قرار دهید تا پخته شود.

 

 

موارد دیگر استفاده سیب زمینی

سیب‎زمینی رنده شده به‎صورت ضماد برای ورم و ترک‎خوردگی‎هایی که در اثر سرما به‎وجود آمده است مفید می‎باشد.اگر پوست در اثر آب جوش یا آش سوخت فوراً سیب‎زمینی خام رنده کرده روی قسمت سوختگی بگذارید و چندمرتبه عوض کنید.برای درمان آفتاب‎سوختگی از مرهم ماسک سیب‎زمینی استفاده کنید.مخلوط مقدار کمی عسل و سیب زمینی خام رنده شده برای رفع چروک های پوستی و هرگونه لکه پوستی ناشی از افزایش سن مفید است.
پودر سیب زمینی رنده و خشک شده در تسکین سوختگی های بدن و رفع خراش های سطحی پوست کاربرد های فراوانی دارد.برای از بین بردن رسوبات کتری یا سماور مقداری پوست سیب‎زمینی را در آن ریخته و بجوشانید.سیب زمینی قرمز درمان کننده بواسیر خونی و دردناک می‌باشد‌. برای این منظور سیب زمینی را به‌طور باریک بریده و به‌صورت شیاف درآورید و روی آن کمی روغن ویتامین E و یا وازلین مالیده و پس از قضای حاجت به داخل معقد بگذارید. این عمل را اگر چند روز ادامه دهید بواسیر برطرف می‌شود‌.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *