اسنک گوجه فرنگی لذیذ با پنیر موزارلا

اسنک گوجه فرنگی لذیذ
اسنک گوجه فرنگی لذیذ

اسنک ها همواره طرفداران خاص خود را دارد.امروز قصد داریم طرز تهیه اسنک گوجه فرنگی لذیذ با پنیر موزارلا را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهه این اسنک را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه اسنک گوجه فرنگی لذیذ

  1. نان همبرگری 2 عدد
  2. سس مایونز بدون چربی 2 قاشق غذاخوری
  3. گوجه فرنگی گیلاسی ورقه شده به مقدار لازم
  4. برگ ریحان تازه به مقدار لازم
  5. نمک به مقدار لازم
  6. پنیر موزارلا نصف فنجان

 

طرز تهیه اسنک گوجه فرنگی لذیذ

نان همبری را از وسط برش داده و سطح زیر نان همبری را برای اسنک کنار بگذارید.سس مایونز بدون چربی را روی نان بکشید تا کاملا پخش شود.گوجه های گیلاسی ورقه شده را روی سس مالیده بچینید.برگ های ریحان تازه و یا خشک را خرد کرده و روی گوجه ها بچینید.نمک و فلفل را روی گوجه ها و ریحان های خرد شده بریزید.پنیر موزارلا را رنده کنید و روی گوجه ها پخش کنید.اسنک را در فر تا زمانی قرار دهید تا پنیر ها کاملا آب شوند.این غذا یک نوع پیش غذا است که بسیار با کلاس است و میتوانید برای میهمانان خود در منزل با روش بسیار آسان و ساده تهیه کنید.

 

خواص ریحان

ریحان برای افرادی که از خستگی شکایت می‌کنند مفید است. بعد از صبحانه‌ ی کامل می‌ توانید برای خودتان یک جوشانده‌ ی خوش طعم با برگ‌ های تازه‌ی ریحان آماده کنید و خستگی را از همان ابتدا از خود برانید. اما توجه داشته باشید که ریحان می‌تواند نتیجه‌ی بر عکسی هم بدهد. بستگی به اشخاص دارد. از آنجایی که این گیاه خاصیت ضد اسپاسمی دارد اگر شب‌ ها مصرف شود به داشتن خوابی راحت کمک می‌کند. بعد از یک روز کاری سخت و یا یک غذای سنگین، جوشانده‌ی برگ‌ های تازه‌ ی ریحان می‌تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.توجه داشته باشید که ریحان حاوی میزان زیادی استراگول است. زمانی که این ترکیب ریحان به میزان زیادی مصرف شود می‌تواند سرطان‌زا شود. برای همین توصیه می‌کنید که استفاده از آن به عنوان دارو بیش از هشت روز نباشد به خصوص اگر از افشره‌ی خوراکی آن استفاده می‌کنید. به جای آن می‌توانید به طور مرتب از این سبزی معطر در غذاهایتان استفاده کنید و از عطر و طعم و خواص آن بهره‌مند شوید.

Check Also

اسنک شکلات تلخ یک دسر خوشمزه و عالی

امروز قصد داریم طرز تهیه اسنک شکلات تلخ که دسری خوشمزه است را به شما …

One comment

  1. روی اسنک شکلات تلخ یک دسرخوشمزهوعالی واسنک گوجه فرنگی خیلی متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *