نان تخم مرغی ، غذای با نان پاکتی و تخم مرغ

نان تخم مرغی
نان تخم مرغی

نان تخم مرغی غذای که در این پست قرار است به آن بپردازیم و برای شما آماده کرده ایم.امیدوارم از این غذا خوشتان بیاید. این غذا را میتوانید برای صبحانه میل کنید.این غذا مواد مغذی زیادی دارد که توصیه می کنم حتما در صبحانه بخورید تا روزی خوبی داشتهب اشید.

موارد لازم جهت تهیه نان تخم مرغی پاکتی:

  1. عسل : به میزان لازم
  2. ماست بدون چربی : ۴ قاشق غذاخوری
  3. پسته : ۲۰ عدد
  4. روغن زیتون : به میزان لازم
  5. تمشک تازه : ۱۵۰ گرم
  6. نان : 2 برش
  7. پودر دارچین : به میزان لازم
  8. جوز هندی : به میزان لازم
  9. موز : ۲ عدد کوچک
  10. تخم مرغ : ۲ عدد بزرگ

طرز تهیه پخت نان تخم مرغی پاکتی :

اول از همه نان رو دو برش بزرگ زده این نان می توان نان تست، نان آرد کامل و یا هر نان دیگری که به آن دسترسی دارید باشد.در این غذا سعی کنید از موز رسیده استفاده کنید.پسته ها را خرد کنید. در صورت تمایل ابتدا آن ها را تفت دهید.می توانید به جای تمشک تازه از مربای تمشک نیز استفاده کنید.اینجا نیز بستگی به خلاقیت خودتان دارد.تخم مرغ، موز، نوک انگشت جوز هندی، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید و تا یکدست شوند، هم بزنید. آن را در ظرفی بریزید و کنار بگذارید.

هر برش از نان را از سمت بزرگ تر آن شکاف دهید و آن را به حالت جیب باز کنید. با دست تا جایی که می توانید تمشک ها را در نان ها قرار دهید. مراقب باشید تا نان ها پاره نشوند. سپس نان ها را در ترکیب تخم مرغ قرار دهید تا تخم مرغ به خورد نان ها برود.حال که این کار را میکنید در ماهیتابه ای نچسب کم یک قاشق چای خوری روغن بریزید و بعد از آن نیمی از ترکیب تخم مرغ را در ماهیتابه بریزید و بعد از آن یکی از نان های آغشته به ترکیب تخم مرغ را روی آن قرار دهید تا لایه ای پنکیک مانند زیر آن تشکیل شود.این کار را برای ترکیب تخم مرغ و نان باقیمانده تکرار کنید. آن ها را برای 3 تا 4 دقیقه تا طلایی شوند، از هر طرف بپزید.نان های تخم مرغی را با ماست سرو کنید. بر روی آن ها کمی پسته خرد شده، پودر دارچین ومقداری عسل بریزید.

Check Also

رول گوشت و انبه دلچسب

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید رول ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *