املت ایتالیایی با قارچ بی نظیر

املت ایتالیایی
املت ایتالیایی

املت ایتالیایی یکی دیگر از غذاهای ساده اما محبوب اروپایd ها می باشد اونم به دلیل ساده بودن غذا می باشد و این نشان می دهد که سادگی در غذا خیلی مهم می باشد.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این املت محبوب را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم جهت تهیه املت ایتالیایی با قارچ:

  1. قارچ خرد شده : 1 پیمانه
  2. کدو خرد شده : 1 پیمانه
  3. کره یا مارگارین : 3 قاشق غذاخوری
  4. تخم مرغ : 4 عدد
  5. نمک : 1 قاشق چای خوری

طرز تهیه املت ایتالیایی با قارچ:

ابتدا تابه ای را روی اجاق قراردهید و دو قاشق غذاخوری کره یامارگارین را داخل تابه بریزید و زیر شعله را ملایم قرار دهید تا ذوب شود سپس قارچهای خرد شده را با کدوها درون تابه بریزید و تفت دهید تا نرم شوند.

بعد از انجام اینکارها نوبت میرسد به ریختن تخم مرغ های در ظرفی، بعد تخم مرغ ها را هم بزنید و سپس کدوها و قارچها را از تابه در بیاورید و در کاسه ای که تخم مرغهای هم زده در آن است بریزید و کمی نمک به مواد بپاشید.(مایه باید غلیظ باشد).مابقی مارگارین یا کره را در تابه بریزید و مواد املت را در تابه بریزید و صبر کنید تا یک طرف آن طلایی شود سپس مثل کوکو سیب زمینی برگردانید تا طرف دیگر املت ایتالیایی نیز سرخ شود و در بشقابی بگذارید و نوش جان کنید.

فواید کدو :

در طب سنتی از تخمه‌ی کدوتنبل برای درمان بزرگی خوش‌خیم پروستات استفاده می‌ کنند. ترکیبات موجود در تخمه‌ی کدو روی ادرار کردن تأثیر می‌ گذارد اما روی حجم پروستات تأثیری ندارد. البته نتیجه‌ی پژوهش دیگری که در سال 2006 روی موش‌ها انجام شده نشان می‌ دهد که مصرف تخمه‌ی کدو روی این ارگان تأثیر مثبت دارد.کدوتنبل تقریباً به اندازه‌ی هویج حاوی کاروتنوئید است. این ترکیبات آنتی‌ اکسیدانی برای مقابله با سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی یا آفتاب‌ سوختگی موثرند. نتایج پژوهش‌های اپیدمیولوژیک نشان می‌ دهد رابطه‌ای بین مصرف سبزیجات سرشار از کاروتنوئیدها و کاهش سرطان به ویژه سرطان پروستات، سینه و کولون وجود دارد.

Check Also

املت برنج و پنیر صبحانه ای خوشمزه

املت ها همواره بیشتر از سایر غذاها برای اینکه در وعده صبحانه میل شوند طرفدار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *