دسر سوفله پرتقال مدرن و لذیذ

دسر سوفله پرتقال مدرن
دسر سوفله پرتقال مدرن

دسر ها یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی است که در دنیا طرفدارن زیادی دارد به خصوص از نوع پرتقالی آن.در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز تهیه دسر سوفله پرتقال مدرن را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر سوفله پرتقال مدرن

  1. پرتقال متوسط: چهار عدد
  2. آب پرتقال: یک‌دوم پیمانه
  3. آرد ذرت: دو قاشق غذاخوری
  4. عسل: یک قاشق غذاخوری
  5. شکر: یک‌چهارم پیمانه
  6. زرده تخم‌مرغ: دو عدد
  7. سفیده تخم‌مرغ: سه عدد
  8. رنده پوست پرتقال: یک قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه دسر سوفله پرتقال مدرن

فر را روی ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد  تنظیم کنید. سر پرتقال‌ها را بریده و داخل آنها را خالی کنید.شکر و آرد ذرت و رنده پوست پرتقال و عسل را در یک کاسه کوچک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا غلیظ شود.سپس آن را از روی حرارت بردارید.زرده تخم مرغ را در یک کاسه ریخته و با چنگال به هم بزنید و دو قاشق غذاخوری از مواد داخل کاسه قبلی را درون زرده تخم مرغ برزید و تند تند هم بزنید تا زرده بسته نشودو سپس بقیه موادی داخل کاسه اول را به زرده اضافه کنید هم زده و کنار گذاشته تا سرد شود.

سفیده تخم مرغ را خوب هم زده تا پف کند.سپس سفیده را کم کمک به مخواد زرده اضافه کرده و با قاشق به صورت دورانی به هم بزنید تا پف آن نخوابد.پرتقال هایی را که خالی کرده اید را داخل سینی گذاشته و سه چهارم پرتقال ها را از مواد سوفله پر کنید سینی را به مدت 18 تا 20 دقیقه در فر بگذارید تا زمانی که پف کرده و بالا بیاید.روی آن را میتوانید با خرده شکلاتد و پودر قند تزیین کنید.این دسر را میتوانید در میهمانیهای خودمانی و یا با کلاس برای میهمانان رودربایستی دار خود تهیه کنید.هم چنین میتوانید ان را در وعده صبحانه نیز میل کنید.

 

 

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *