گوجه فرنگی کبابی خوشمزه در فر

گوجه فرنگی کبابی خوشمزه
گوجه فرنگی کبابی خوشمزه

امروز میخواهیم طرز تهیه یکی از خوشمز ترین کباب ها را به شما عزیزان آموزش  دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این گوجه فرنگی کبابی خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه گوجه فرنگی کبابی خوشمزه

  1.  گوجه فرنگی رسیده ۲ عدد
  2. روغن زیتون به مقدار لازم
  3. نمک به مقدار لازم
  4. فلفل سیاه تازه به مقدار لازم
  5. برگ ریحان خرد شده ۴ عدد

 

طرز تهیه گوجه فرنگی کبابی خوشمزه

ابتدا گوجه فرنگیهایی را انتخاب میکنیم که اولا رسیده باشد و دوما وقتی که بخواهیم گوجه ها را گریل کنیم له نشوند.گوجه فرنگی ها را از وسط نصف میکنیم.با استفاده از انگشتان دانه های گوجه فرنگی را در آورید جون خهنگام گریل کردن گوجه فرنگی تز بین میرود.گریل را روی درجه آخر تنظیم کنید.گوجه ها را با نمک و فلفل و هرچه که میدانید طعم دار کرده و با یک قلم موی آشپزی روغن دزیتون را به روی آن بکشید.

گوجه ها را روی سطح گریل گذاشته و درب آنها را بگذارید.بعد از 4 دقیقه آنها را چک کنید و با استفاده از یک چنگال آنها را از سطح گریل جدا کنید.برای تزیین گوجه فرنگیها آنها را در یک دیس زیبا بچینید و مقداری روغن زیتون روی آنها بریزید نمک و فلفل و ریحان را روی گوجه ها بپاشید میتوانید یک برگ ریحان نیز کنار دیس گذاشته تا زیبا شود.

 

خواص گوجه فرنگی

براساس تحقیقات و مطالعات دکتر جان اردمن مواد موجود در گوجه فرنگی با ایجاد حفاظت اپیدمیلوجیکال درصد ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد.

مصرف فراوان چربی با ایجاد تغییر در متابولیسم کلسترول و استروئید، شانس بروز سرطان را افزایش می دهد. مصرف سبزیجات یا رنگدانه های سبز و زرد یک اثر حفاظتی از بروز سرطان پروستات دارد، شانس بروز سرطان پروستات با گذشت سن افزایش می یابد ممکن است به علت تغییرات هورمونی حاصله نظیر کاهش مقدار آندرسترون و یا افزایش مقادیر سرمی استروژن و استرادیول باشد.

Check Also

کباب کوبیده سنتی دلچسب

یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین غذاهایی را که میتوانید برای میهمانان خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *