بستنی انبه برای فصل تابستان

بستنی انبه
بستنی انبه

ظهر یک روز تابستانی هیچ چیزی جز یک بستنی خوشمزه به تن آدمی جان نمیدهد.امروز قصد داریم طرز تهیه یک بستنی خوشمزه را به شما آموزش دهیم. درادامه مطلب زیر طرز تهیه بستنی انبه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه بستنی انبه

  1. انبه درشت و رسیده – 2 عدد
  2. خامه – 250 گرم
  3. شیر پر چرب – نیم لیتر یا 250 گرم خامه
  4. شکر – به میزان لازم

 

 

طرز تهیه بستنی انبه

این طرز تهیه ای را که امروز به شما آموزش میدهیم برای انواع میوه ها کار برد دارد اما طعم انبه یک چیز دیگر است.انبه ها را با مخلوطط کن میکس کنید  و شکر را به میکس  اضافه کنید و بهم بزنید تا حل شود.و شیرینی آن را چک کنید.باید کمی شیرینی آن بیشتر باشد تا شیر و خامه و یخ  را که به مواد اضافه میکنید شیرینی آن کم نگردد.سپس شیر و خامه را اضافه کنید.در کل همه مواد را در مخلوط کن میکس کنید.

مخلوط به دست آمده را رد ظرفی مناسب در فریزر قرار دهید ظرف باید خیلی عمق نداشته باشد تا مواد فرصت یخ زدن پیدا کند.مواد را به مدت 3 ساعت در فریزر قرار دهید و سر بزنید و به هم بزنید و باز در یخچال قرار دهید باز بعد از دو ساعت که در فریزر میگذارید بیرون بیاورید و هم بزنید و دوباره در فریزر قرار دهید.

برای نیم ساعت در فریزر قرار دهید . و باز بیرون آورده و هم بزنید دوباره نیم ساعت در یخچال بگذارید و دوباره بیرون آورده و هم بزنید.تا زمانی هم بزنید که بستنی فرم بستنی به خود بگیرد.بعد از نیم ساعت دوم تقریبا بستنی فرم خود را گرفته است.آن را در ظر مناسبی ریخته و نوش جان کنید.این بستنی فوق العاده خوشمزه را در منزل برای عزیزان خود با روشی راحت تهیه کنید.نوش جان

Check Also

بستنی عسلی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *