تخم مرغ بندیکت

تخم مرغ بندیکت
تخم مرغ بندیکت

تخم مرغ بندیکت ، یک غذای بسیار خوشمزه و زیبا که ظاهری همچون دسر و بستنی دارد.غذای که از تخم مرغ و ژامبون در میان دو لایه نان دست شده است.امیدوارم از این غذا خوشتان بیاید و مطمئن هستم میاید.پس با سایت فست فودی باشید تا طرز تهیه این غذا را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم جهت تهیه تخم مرغ بندیکت (برای 8 نفر) :

  1. سرکه : یک قاشق چایخوری
  2. تخم مرغ : 8 عدد
  3. مافین انگلیسی: 4 عدد
  4. پنیر نرم طعم دار (سبزیجات، پیاز، فلفلی یا …) : 1/3  پیمانه
  5. ژامبون : 8 ورقه
  6. ریحان یا اسنفاج تازه : 16 ساقه
  7. گوجه فرنگی : 8 ورقه
  8. سس هلندی*
  9. پاپریکا (اختیاری)

طرز تهیه تخم مرغ بندیکت :

تابه را چرب کنید. تا نیمه تابه را پر از آب کنید. سرکه را اضافه کنید و اجازه دهید بجوشد. پس از جوشیدن حرارت را کم کنید تا نیم جوش باقی بماند. یک تخم مرغ را داخل پیمانه اندازه گیری بشکنید. لبه پیمانه را تا حد امکان به آب نزدیک کنید و تخم مرغ را داخل آب در حال جوش بیندازید. همین کار را با باقی تخم مرغ ها تکرار کنید.

تخم مرغ ها را حدود 3 تا 5 دقیقه بجوشانید تا سفیده کاملا بسته و زرده سفت شود. با کف گیر سوراخ دار تخم مرغ را از آب خارج کنید و داخل بشقاب بگذارید.

سپس، مافین ها را از وسط نصف کنید و آنها را داخل سینی فر بچینید. آنها را حدود 3 تا 4 دقیقه حرارت دهید تا کمی برشته شوند.

یک قالب مستطیلی را چرب کنید. تکه های مافین را با فاصله داخل آن بچینید. روی مافین ها دو قاشق چایخوری پنیر قرار دهید. روی پنیر یک ورقه ژامبون قرار دهید. آن را تا کنید که از لبه های مافین بیرون نزند. روی ژامبون ها یک حلقه گوجه فرنگی و دو برگ ریحان قرار دهید.

فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. روی هر کدام از گوجه فرنگی ها یک عدد تخم مرغ قرار دهید. روی آن سس هلندی* بریزید. حدود 25 دقیقه آنها را داخل فر بپزید.

Check Also

طرز تهیه پنیر سوخاری ویژه

یکی از خوشمزه ترین پنیر هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید پنیر سوخاری میباشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *