بیف یاکیتوری

بیف یاکیتوری
بیف یاکیتوری

بیف یاکیتوری ، غذای این پست می باشد.غذای خیلی خیلی ساده و خوشمزه و شیک و مجلسی می باشد.شما می توانید برای مهمانی های خود نیز از این استفاده کنید.با سایت فست فودی باشید تا با طرز تهیه این غذا اشنا شوید.

مواد لازم جهت تهیه بیف یاکیتوری :

  1. سس سویا : 2 قاشق غذاخوری
  2. شکر ریزدانه : یک قاشق غذاخوری
  3. زنجبیل تازه رنده شده
  4. فیله گوشت خرد شده به تکه های سه سانتیمتری : 800 گرم
  5. پیاز خرد شده : 4 عدد
  6. مایونز : نیم فنجان
  7. سس خردل :  یک قاشق چای خوری

طرز تهیه بیف یاکیتوری :

سس سویا شکر و زنجبیل را در کاسه متوسطی بریزید و هم بزنید تا شکر حل شود. گوشت را اضافه کنید و هم بزنید تا خوب گوشت به آن آغشته شود.

روی آن را با پلاستیک بپوشانید. بگذارید 3 ساعت در یخچال بماند. گوشت را از سس جدا کنید و با پیازها به سیخ بکشید. گریل اجاق یا باربکیو را داغکنید. سیخ ها را روی آن گذاشته و گوشت ها را 6 تا 8 دقیقه کباب کنید.در همین حین مایونز و سس خردل را در کاسه کوچکی مخلوط کرده و با سیخ های کباب سرو کنید.

فواید زنجبیل :

چای زنجبیل لیمو، نه تنها در کمک به از دست دادن وزن اضافه مؤثر است بلکه می‌تواند به شما کمک کند که وزن فعلی‌تان را حفظ کنید. مواد بیو اکتیو خاص موجود در لیمو به جلوگیری از افزایش وزن کمک می‌کنند. یک مطالعه ثابت کرد که توانایی لیمو برای افزایش بتااکسیداسیون پراکسی زومال در بدن، به موش‌های آزمایشگاهی کمک کرد تا وزن فعلی‌شان را حفظ کنند و در عین حال مانع تجمع چربی شد.

سرطان، بیماری بسیار جدی و خطرناکی است که با رشد کنترل نشده سلول های غیر طبیعی شناخته می شود. در سال های اخیر عصاره زنجبیل به عنوان یک درمان جایگزین برای برخی انواع سرطان ها مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد. خواص ضد سرطانی زنجبیل به جینجرول نسبت داده می شود؛ ماده ای که به مقدار بسیار زیاد در زنجبیل خام یافت می شود. جینجرول اصلی ترین ترکیب فعال زیستی زنجبیل به شمار می رود و دارای اثرات قوی ضد التهابی و آنتی اکسیدانی می باشد.

Check Also

رول گوشت و انبه دلچسب

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید رول ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *