کیک مخلوط با کوکی

کیک مخلوط با کوکی
کیک مخلوط با کوکی

آموزش آشپزی کیک

امروز میخواهیم طرز تهیه یک شیرینی خوشمزه را به شما آموزش دهیم. این شیرینی بسیار خوشمزه میباشد. درادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک مخلوط با کوکی را به شما آموزش میدهیم.این شیرینی را میتوانید برای میهمانی های خودمانی نیز تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه کیک مخلوط

  1. یک جعبه کیک شکلاتی مخلوط
  2. 1/2پیمانه روغن گیاهی
  3. 2 عدد تخم مرغ
  4. 2 فنجان اسمارتیس
  5. 1/2فنجان فلفل آجیل

 

 

طرز تهیه کیک مخلوط با کوکی

مخلوط کیک شکلاتی و روغن و تخم مرغ را در یک کاسه ریخته و خوب مخلوط کنید.چیپس و آجیل را در مواد ریخته و بهم بزنید.مواد را به اندازه دلخواه داخل یک سینی ریخته و در فر در درجه 350 فارنهایت و به مدت 8تا 10 دقیقه قرار دهید ژس از پخت و خاموش کردن فر آنها را از فر خارج نموده و بگذارید تا سرد شود و اسمارتیس را روی انها ریخته و میل کنید. این کوکی را میتوانید برای تولد فرزندارن خود تهیه کنید ولی میتوانید برای میهمانیهایی مثل عقد یا عروسی نیز اگر میهمانان شما کم هستند نیز تهیه کنید.برای اینکه کوکی های شما بسیار خوشمزه از آب در آید باید حتما طبق ذستور العمل تهیه نمایید.ولی واقعا یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی است که میتوانید در منزل براحتی تهیه کنید.

 

اسمارتیز یا اسمارتیس

این شد که تصمیم گرفتم جواب این سوال رو اینجا هم بدم تا اگر این شبهه برای دوستای دیگه‌ایی هم وجود داره بر طرف بشه در دستور زبان انگلیسی، حرف S در آخر کلمات (به استثنای چند مورد) با صدای حرف Z تلفظ می‌شه در نتیجه با توجه به حرف S آخر کلمه Smarties تلفظ صحیح آن اسمارتیز می‌باشددوستانی که تمایل به آشنایی بیشتر با قواعد تلفظ حرف S می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنندلازم به ذکر هستکه اسمارتیز در زبان فارسی با عنوان دراژه یا دراژه شکلاتی نام گذاری گردیده است.

برای آموزش دسر های بیشتر کلیک کنید.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *