کیک کاکائویی با ماکروفر ، کیکی به خوشمزگی کاکائو

کیک کاکائویی با ماکروفر
کیک کاکائویی با ماکروفر

کیک کاکائویی با ماکروفر ، یک کیک بسیار خوشمزه که همیشه طعم آن زیر دهنتان هستش و باز دوست دارید هی این کیک را بخورید پس زودتر این کیک را درست کنید.با سایت فست فودی باشید تا با طرز تهیه این کیک آشنا شوید.

مواد لازم جهت تهیه کیک کاکائویی با ماکروفر :

  1. آرد : 125 گرم
  2. شکر : 150 گرم
  3. روغن مایع : 100 گرم
  4. تخم مرغ : 4 عدد
  5. وانیل : نصف قاشق مرباخوری
  6. بکینگ پودر : 1 قاشق مرباخوری سرپر
  7. پودر کاکائو : 2 قاشق مرباخوری سرپر
  8. شیر : نصف پیمانه

طرز تهیه کیک کاکائویی با ماکروفر :

تخم مرغها را در ظرفی می شکنیم و وانیل را به آن اضافه می کنیم و با همزن کاملا بهم می زنیم تا تخم مرغ سفید شود. پس شکر را به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم. آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط می کنیم و از الک رد می کنیم و به مواد اضافه می کنیم و آهسته هم می زنیم.

سپس روغن را اضافه کرده کاکائو را در شیر حل می کنیم و به مواد اضافه می کنیم. مایه آماده شده را در ظرفی که قبلا چرب کرده ایم می ریزیم و ظرف را بدون درپوش به مدت 10 دقیقه با قدرت 80% در مایکروویو می گذاریم.

فواید شیر :

  • نوشیدن شیر در بهبود علایم قاعدگی که با نام سندرم پیش از قاعدگی معروف است، نقش به سزایی دارد. بسیاری از خانم ‌ها قبل از دوران قاعدگی دچار نشانه‌هایی از جمله افسردگی، اختلالات خلقی، کمردرد و سردرد می ‌شوند. این افراد باید بدانند که مصرف شیر می ‌تواند این نشانه‌ها را تسکین دهد.
  • شیر برای داشتن ناخن‌ها، دندان‌ها و موهایی سالم ‌تر لازم است.این نوشیدنی چون کلسیم فراوان دارد، مصرفش به همراه ویتامین D باعث استحکام استخوان‌ها و دندان ها و تقویت رشد موها و پیشگیری از ریزش آن ها می ‌شود.
  • وجود کلسیم به همراه ویتامین A ، ویتامین های گروه B و پتاسیم مانع از نرم و نازک شدن موها می ‌شود و به درخشان شدن آن ها کمک فراوان می‌ کند.

Check Also

طرز تهیه خورش انار بیج

خورش انار بیج » در این بخش از رسانه آشپزی قصد داریم ، طرز تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *