دسر هلو خوشمزه یک دسر تابستانی

دسر هلو خوشمزه
دسر هلو خوشمزه

دسر ها یکی از خوشمزه ترین شیرینی ها هستند امروز قصد داریم طرز تهیه یک دسر تابستانی خوشمزه را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر هلو خوشمزه تابستانه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر هلو خوشمزه

  1. 500 گرم کره
  2. 1 فنجان شکر
  3. 1 فنجان شیر
  4. 1 فنجان آرد
  5. 200 گرم هلو
  6. شکر دارچینی به میزان دلخواه

 

طرز تهیه دسر هلو

در ابتدا هلو ها را به صورت اسلایسی برش دهید و کنار بگذارید.در یک کاسه ارد و شکر و شیر را مخلوط کرده و آنقدر هم بزنید تا مخلوط صاف و یکدستی به شما بدهد.کره را در یک ماهیتابه برزید و آن را ذوب کنید هلو را کمی در کره تفت دهید.شکر دارچینی را در کاسه آردی که مخلوط کردید بریزید و هم بزنید و به مدت 30 دقیقه در درجه 350 فارنهایت در فر قرار دهید تا قهوه ای گردد.مواد را در یک ظرف زیبا بریزید و میل کنید.

 

 

 

اثر دارچین بر کاهش وزن

افرادی که مخلوط عسل و دارچین را نوشیده‌اند اظهار کم‌اشتهایی و بی‌ میلی نسبت به کربوهیدرات‌ها را تجربه کرده‌اند. اضافه‌کردن عسل و دارچین به رژیم غذایی می‌تواند راهی دلپذیر برای کنترل این عارضه و کمک خوبی برای کاهش وزن باشد. نصف این چای را قبل از خواب و باقیمانده آن را صبح بنوشید. از آنجایی که ممکن است این چای باعث کاهش قند خون شود، بهتر است بیماران در مورد مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنند.
خواص دارچین برای چربی سوزی

تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه یک چهارم قاشق چایخوری دارچین سوخت و ساز بدن را بالا می برد و در نتیجه می تواند چربی و کالری های مازاد را بسوزاند. در واقع وقتی سوخت و ساز بالا رود بدن انرژی خود را از تجزیه چربی ها تامین می کند، اما اگر سوخت و ساز پایین باشد کالری و اضافه وزنی هم از دست نمی رود.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *