دسر رولتی نوتلا یک دسر تابستانی

دسر رولتی نوتلا
دسر رولتی نوتلا

دسر ها همواره طرفداران زیادی در بین پیر و جوان دارد. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر رولتی نوتلا را به شما بانوان گرامی و عزیز آموزش میدهیم.تهیه این دسر را به شما توصیه میکنیم.

مواد لازم برای تهیه دسر رولتی نوتلا

  1. 1/2 فنجان آب گرم
  2. مخمر به مقدار لازم
  3. 4قاشق غذاخوری شکر
  4. 1/2قاشق چای خوری نمک
  5. 3فنجان آرد عمومی، تقسیم شده است
  6. 3/4فنجان کره
  7. نوتلای متوسط یک عدد

 

طرز تهیه دسر رولتی نوتلا

در یک کاسه بزرگ با یک میکسر الکتریکی 1/2 فنجان آب گرم مخمر و شکر و نمک را مخلوط کنید.یک فنجان آرد و کره را بر روی سرعت متوسط برای چهار دقیقه میکس کنید.2 فنجان ارد را اضافه کنید و برای دو دقیقه مخلوط کنید.یک کاسه بزرگ را با اسپری با کره بزیند و خمیر را روی آن بگذارید و یک بار بچرخانبد و پوشش پلاستیکی را روی آن بگذارید و اجازه دهید تا یک ساعت در محل گرم قرار داده تا حجم آن دو برابر گردد. فرر را روی 375 درجه فانهایت تنظیم کنید.خمیر را به صورت مستطیلی روی یک پللاستیک پهن کنید و نوتلا را یو آن بریزید و رول کنید رول ها را برش بدهید و در فر قرار داده تا تهیه شود.

این دسر خوشمزه را میتوانید در میهمانیهای کوچک برای دوستان عزیز خود تهیه کنید و یا در مواقعی که عصرانه میخواهید یک چای خوشمزه میل کنید این دسر را با چای سرو کنید چون واقعا طعم این دسر بسیار خوشمزه میشود. نوتلا یکی از خوشمزه ترین صبحانه هایی است که میتوانید در مغازه ها خریده و به عنوان صبحانه میل کنید حالا فکر کنید که این نوتلا کنار یک کیک باشد.

سعی کنید خمیری که برای کیک تهیه میکنید خمیری لطیف باشد چون یکی از اصل های این دسر لطیف بودن آن است که این دسر را منحصر بفرد میکند.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *