خوراک میگو و سبزیجات لذیذ برای همه

خوراک میگو و سبزیجات لذیذ
خوراک میگو و سبزیجات لذیذ

امروز قصد داریم برای کسانی که غذای دریایی و گیاهی را با هم دوست دارند طرز تهیه یک غذای خوشمزه را آموزش دهیم. درادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک میگو و سبزیجات لذیذ را آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک میگو و سبزیجات لذیذ

  1. 1/2 فنجان لیمو تر
  2. 1/4 فنجان آبلیمو تازه
  3. 4 قاشق غذا خوری عسل
  4. 2 قاشق غذاخوری روغن نباتی
  5. فلفل سیاه
  6. میگو به مقدار دلخواه

 

 

طرز تهیه خوراک میگو و سبزیجات لذیذ

تمام ترکیبات بالا به جز میگو را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید. در یک کاسه دیگر 1/4 از مواد گیاهی را کنار گذاشته و میگو را به آن اضافه کنید و روی آن را بپوشانید.توجه داشته باشید که میگو را تمیز کنید.بعد از مرینت کردن میگو را داخل یک ماهیتابه سرخ کنید تا خوب دو طرف آن سرخ شود.بقیه مواد را در یک ظرف دیگر بریزید و اگر کسی دوست داشت با میگو میل نماید.این غذا یک غذای اروپایی است و بیشتر به کسانی تهیه آن را آن را توصیه میکنم که سبک زندگی اروپایی دارند.

 

لیمو و خواص آن

لیموترش گنجینه ای از خواصی درمانی و غذایی است که سلامتی را ارتقا می دهد و بسیاری از ناخوشی ها را از ما دور می کند. لیموترش
لیمو‬ ترش علاوه بر از بین بردن سلول های بد در بدن از بروز انواع ‫سرطان‬ نیز جلوگیری می کند. یک عدد لیموی 100 گرمی حاوی 29 کیلو ‫‏کالری‬ انرژی است.لیمو ترش به علت داشتن خواص اسیدی ضد عفونی کننده ای قوی است .

حتی اگر در مسافرتها به آب آشامیدنی مشکوک هستید و می ترسید از آن بنوشید.کافی است چند قطره آب لیمو ترش را در آن بریزید . آب ر ا کاملا استرلیزه کرده و میکربهای موجود در آب را از بین می برد .لیمو دارای فیبر بسیار بالایی بوده و در تأمین سلامت فرد بسیار مفید است. این میوه همچنین در ‫کاهش_چربی‬، متعادل کردن فشار خون و باز شدن عروق بدن نقش تعیین کننده ای دارد.طعم ترش لیمو به دلیل وجود ماده ای با نام اسید سیتریک است که به هضم غذا کمک می کند. این میوه منبع غنی ویتامین C محسوب می شود.

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *