بستنی هندوانه خانگی خنک و گوارا

بستنی هندوانه خانگی خنک
بستنی هندوانه خانگی خنک

امروز قصد داریم طرز تهیه یک بستنی تابستانی را به شما آموزش دهیم در ادامه مطلب زیر طرز تهیه بستنی هندوانه خانگی خنک را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه بستنی هندوانه خانگی خنک

  1. 6 فنجان هندوانه
  2. 1و1/2 فنجان شیر
  3. 1قند شکر
  4. 1قاشق چایخوری دلستر

 

 

طرز تهیه بستنی هندوانه خانگی خنک

در صورت لزوم دانه های سیاه را از هندوانه ها خارج کنید را حذف کنید.هندونه را در مخلوط کن ریخته و پوره کنید پوره هندوانه را در یک غربال ریخته تا دانه ها در غربال بماند مواد تشکیل دهنده دیگر را به مواد اضافه کنید و تا زمانی که شکر ها در بستنی حل نشده است در مخلوط کن باقی بماند تا یکدست شود.

 

درباره هندوانه

هندوانه غذایی بسیار سالم است و مصرف آن میتوانید به لاغری کمک شایانی بکند.یکی از دلایل این امر، کم بودن کالری هندوانه است. هر یک پیمانه هندوانه فقط ۵۰ کالری انرژی دارد. برای کاهش وزنتان فقط کافی است کالری دریافتی کمتر از میزان کالری سوخته شده توسط بدن باشد. در واقع شورای ورزش ایالات متحده، مصرف هندوانه را برای کاهش وزن توصیه می نمایند.همچنین، از آنجایی که هندوانه شیرین است، می تواند جایگزین مناسبی برای غذاهای شیرین پرکالری نظیر انواع شیرینی، کلوچه و بستنی باشد.همچنین، بر اساس یافته های علمی جدید، اسید آمینه آرژنین موجود در هندوانه می تواند به کم کردن وزن کمک کند

دانشمندان با اضافه کردن آرژنین به رژیم غذایی موش های بسیار چاق برای حدود ۳ ماه، متوجه کاهش ۶۴ درصدی چربی های این حیوانات شدند. اسیدهای آمینه موجود در غذاها باعث اکسیده شدن گلوکز و چربی های غذا و به وجود آمدن ماهیچه می شود.این اسیدها باعث سوختن کالری های موجود در مواد غذایی می شوند. به همین دلیل، توصیه می شود پس از غذای خود دسرهایی همچون هندوانه یا دیگر منابع اسید آمینه همچون غذاهای دریایی، آجیل و دانه های خوراکی مصرف کنید.

Check Also

بستنی عسلی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *