کیک هندوانه ای لذیذ شیرینی عصرانه

کیک هندوانه ای لذیذ
کیک هندوانه ای لذیذ

اگر برای عصرانه تان در فصل تابستان برنامه خاصی ندارید طرز تهیه یک کیک خوشمزه را به شما آموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کیک هندوانه ای لذیذ خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک هندوانه ای لذیذ

  1. تخم مرغ
  2. 300گرم کیک سفید
  3. آب
  4. نوشیدنی رنگ قرمز به دلخواه
  5. 1/2 فنجان شکلات چیپسی
  6. رنگ سبز خوراکی
  7. خامه به مقداری لازم

 

طرز تهیه کیک هندوانه ای لذیذ

فر را روی 350 درجه فانهایت تنظیم کنید.کیک وانیلی را مطابق دستور تهیه کیک وانیلی تهیه کنید کمی از آن را اندازه 3 سانتی متر سینی فر توی آن بریزید و مدت 27 تا 32 دقیقه در فر قرار دهید تا کمی نیمه پخته گردد.کیک پخته شده را بگذارید تا خنک شود در یک کاسه کوچک کمی آب را با 10 تا 12 قطره رنگ سبز بپوشانید .10 تا 12 قطره رنگ قرمز را نیز به کمی آب دیگر اضافه کنید تا بماند.قطره قطره مایع قرمز را به کیک نیمه پخته بیفزایید چیپش شکلات را نیزبه آن بریزید. و اطراف آن را نیز با خامه ای که رنگ سبز ریخته اید بپوشانید که مانند پوسته هندوانه شود.در نطر داشته باشید که دو قاشق چیپس شکلات کافی است.

 

شکلات با وجود شهرت بدی که در افزایش وزن دارد تعدادی از خواص درمانی مرتبط با این ماده غذایی خوشمزه وجود دارد. شکلات از دانه تئوبروما درخت کاکائو ساخته شده است. اولین استفاده از شکلات به تمدن Olmec در Mesoamerica باز می گردد. پس از کشف قاره آمریکا، شکلات در اروپا بسیار محبوب شد و تقاضا برای آن افزایش یافت و اکنون شکلات به یک محصول فوق العاده محبوب غذایی تبدیل شده که میلیون ها نفر در هر روز برای طعم منحصر به فرد، غنی و شیرین آن افراط می کنند.

افرادی که شکلات دوست دارند همیشه استرس دارند که سلامتی خود را تهدید کرده اند. این در حالی است که خوردن کمی شکلات طی هفته می تواند تأثیرات بی نظیری برای بدن در پی داشته باشد.مطالعات بسیاری ثابت می کنند که شکلات تیره یک خوراکی سرشار از آنتی اکسیدان است که نباید از هیچ رژیم غذایی حذف شود. همچنین شکلات حاوی مقدار بالایی فلاونوئیدهاست که این آنتی اکسیدان های بسیار قوی از بدن در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت می کنند.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *