سوپ هندوانه خوشمزه فرنگی

سوپ هندوانه خوشمزه
سوپ هندوانه خوشمزه

امروز میخواهیم یک غذای خوشمزه فرنگی را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سوپ هندوانه خوشمزه را به شما بانوان با سلیقه و عزیز آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سوپ هندوانه خوشمزه

  1. فنجان هندوانه، پوست کنده و مکعب مکعب
  2. 1/3فنجان آب لیمو، تازه
  3. 2قاشق غذاخوری عسل
  4. 1قاشق غذاخوری نعناع برگ تازه
  5. 1/3فنجان سرکه
  6. انگور زرد تازه

 

طرز تهیه سوپ هندوانه

آبلیمو و عسل و برگ نعنا و فلفل هالوپینو و زنجبیل را در مخلوط کن مخلوط کنید و مخلوط را صاف کنید درب آن را بگذارید و برای 4 ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شود.این سوپ را میتوانید در کاسه های کوچک ریخته و برای میهمانان خود بیاورید تا سرو کنند.

 

 

فلفل تند انواع مختلفی دارد که در اینجا منظور همان فلفل قرمز تند است. این فلفل طبیعت گرمی دارد که به دلیل وجود سطح بالای کاپسیسین در آن است. بیشتر فواید فلفل به دلیل وجود همین ماده است و عامل اصلی ایجاد گرما بعد از خوردن فلفل قرمز نیز هست. فلفل قرمز از دیر باز به عنوان دارو در مناطق مختلف آسیا بکاربرده می‌شده است.
ضد خونریزی

یکی از مهمترین خواص فلفل خاصیت ضدخونریزی آن است. در بعضی از نقاط دنیا در موارد اوژانسی برای بند آوردن خونریزی از آن استفاده می‌شود.
مفید برای قلب و عروقماده‌ای بسیار مفید برای قلب و عروق است. هرچند که ضدخونریزی است اما بطور شگفت‌انگیزی سبب بهبود جریان خون و فشار خون می‌شود. فعالیت قلب را افزایش می‌دهد و به آن قدرت و انرژی می‌بخشد.

موثر در کاهش وزن

آمار جدید انجمن قلب آمریکا نشان می‌دهد که نزدیک به ۱۵۰ میلیون بزرگسال و یک سوم کودکان در آمریکا اضافه وزن یا چاقی بیمارگونه دارند. درحالی‌که رژیم غذایی ساده و تمرینات ورزشی معمولی برای تغییر این وضعیت مفید است، تحقیقات نشان داده است که استفاده از فلفل قرمز در رژیم غذایی نیز در کاهش وزن بسیار مفید و مؤثر است. در بسیاری از مناطق فقیر دنیا، فلفل قرمز به وفور در آشپزی سنتی استفاده می‌شود، چون سبب تحرک بیشتر می‌شود. این وقتی بسیار ارزشمند است که غذای زیادی برای خوردن در دسترس نباشد.

Check Also

سوپ جو و قارچ زمستانی لذیذ

یکی از خوشمزه ترین سوپ هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید سوپ جو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *