سالاد پاستا نمونه برای با کلاس ها

سالاد پاستا نمونه
سالاد پاستا نمونه

امروز قصد داریم طرز تهیه پاستای خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.سالاد پاستا نمونه یکی از انواع پاستای خوشمزه میباشد که در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این پاستا را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد پاستا نمونه

  1. یک بسته پاستای لوله ای
  2. 1گوجه فرنگی بزرگ، خرد شده
  3. 1 فلفل سبز متوسط، خرد شده
  4. 1 فلفل متوسط فلفل، خرد شده
  5. 1 پیاز کوچک، خرد شده (اختیاری)
  6. زیتون سیاه اسلایسی
  7. 1/4 فنجان پنیر پارمسان

 

 

طرز تهیه سالاد پاستا نمونه

پاستا را مطابق دستور العمل روی بسته داخل آب ریخته و بپزید.در حالی که ماکارونی در حال پختن میباشد گوجه فرنگی و فلفل و پیاز را به قظعات ریز تقسیم کنید.زیتون را به آنها اضافه کرده و مخلوط کنید.پاستار ا حدود 3 دقیقه با آب سرد بشویید و آن را با گوجه فرنگی و فلفل و پیاز و زیتون را مخلوط کنید.آنها را در یخچال گذاشته و بعد از بیرون آوردن در یخچال پنیر پارمزان را به آن اضافه کنید.سس بدون چربی را که مورد علاقه تان است به آن اضافه کنید.سس آلفردو نیز با این سالاد خوشمزه میباشد.

 

 

نحوه انتخاب و ذخیره پیاز در منزل

چگونگی انتخاب و تهیه پیازها به نوع پیازها و خواص آنها و همچنین تفاوتهای زیادی مثل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی آن بستگی دارد.
پیازهایی انتخاب کنید که تمیز هستند و شکل خوبی داشته‌باشند و هیچگونه شیار یا شکافی روی آنها نباشد و پوستشان ترد و خشک باشد. آنهایی که جوانه زده‌اند یا نشانه‌هایی از کپک دارند را انتخاب نکنید. همچنین پیازهای درجه ۲ که لکه‌هایی صاف دارند و گردن آنها مرطوب و دارای لکه‌های سیاهی هستند را انتخاب نکنید چون اینها نشانه فاسد شدن هستند.

مدت زمان ذخیره‌سازی پیازها به نوع آنها بستگی دارد. آنهایی که خیلی بدبو هستند مثل پیاز زرد را می‌توان مدت زمان بیشتری به نسبت نوع شیرین آن مثل پیاز سفید نگهداری کرد. همه پیازها را باید جدا از سیب زمینی نگهداری کرد، چون آنها رطوبت و گاز اتیلن را به خود جذب می‌کنند که باعث فساد پیازها می‌شوند.باقیمانده پیاز خرد شده را باید در یک کیسه پلاستیک یا یک ظرف در‌دار نگهداری کرد و بایستی تا یکی دو روز آینده استفاده شوند، چون پیازها اکسیده می‌شوند و مواد غذایی خود را سریعاً از دست می‌دهند. پیاز پخته در یک ظرف کیپ بهتر مزه خود را حفظ می‌کند و میتوان آن را تا چند روز نگهداری کرد.

Check Also

پاستای شکلاتی برای کودکان شما

بیشتر بچه ها ماکارونی دوست دارند و به مشتقات آن نیز علاقه دارند.امروز میخواهیم طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *