بستنی موزی ساده و سالم تابستانی

بستنی موزی ساده و سالم
بستنی موزی ساده و سالم

امروز میخواهیم طرز تهیه یک بستنی خوشمزه را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه بستنی موزی ساده و سالم تابستانی را به شما بانوان با سلیقه در منزل آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه بستنی موزی ساده و سالم

  1. یک موز اسلایس شده
  2. یک فنجان شیر
  3. یک فنجان بستنی وانیلی

 

 

طرز تهیه بستنی موزی ساده

موز را به صورت ورقه ورقه اسلایس کنید و به صورت 2 ساعت فریز کنید.یک فنجان شیر و بستنی وانیلی را با هم ترکیب کنید و داخل یخچال قرار دهید.هر نیم ساعت یکبار از یخچال در آورده و هم بزنید و دوباره در فریزر قرار دهید این کار را سه چهار مرتبه تکرار کنید.بعد از آماده شدن بستنیآن را در جام هایی ریخته و با بلوبری تزیین کنید.

 

 

وانیل

موز به طور مسلم یک عامل شفابخش نیرومندی وجود دارد که برای بهبود سلول های فرسوده زخم ها و همچنین جلوگیری از التهاب معده بسیار مفید است.به دلیل کم بودن مقدار سدیم و زیاد بودن مقدار پتاسیم موز، این میوه برای افراد دارای فشار خون بالا بسیار ایده آل است. پتاسیم موز به طرق مختلف به کاهش فشار خون کمک می کند

پوسته وانیل دارای دانه‌های ریز معطری است که در شیرینی پزی و ساخت لوازم آرایشی کاربرد دارد. این دانه‌ها دارای مولکول‌هایی هستند که در جوان ماندن و شادابی و طراوت پوست موثر است.در گذشته از وانیل تازه برای مراقبت‌های پوستی در مقابل نور خورشید استفاده می‌کردند. تحقیقات نشان می‌دهد که دانه‌های وانیل دارای مولکول‌هایی هستند که برای پوست خاصیت التیام بخشی و ترمیمی دارند.

بر اساس آزمایشات، مولکول‌های وانیل عملکرد پوست را تحریک می‌کند و باعث تسریع در رشد پوست می‌شود. متخصصان اظهار کردند: مولکول‌های وانیل در انسجام پوست، فرآیند جذب آب، طراوت، تازگی و استحکام پوست موثر هستند.به گفته متخصصان، وانیل در تمام دنیا در درمان‌های پیری پوست کاربرد دارد. از ترکیب وانیل با روغن کنجد یا آفتابگردان خمیری بدست می‌آید که از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود.

 

 

Check Also

بستنی عسلی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *