خوراک مرغ آنچیلا با خامه ترش

خوراک مرغ آنچیلا
خوراک مرغ آنچیلا

امروز قصد داریم به شما یک خوراک مرغ فرنگی را آموزش دهیم که بسیار غذایی ساده و در عین حال با کلاس میباشد. درادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک مرغ آنچیلا با خامه ترش را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ آنچیلا

  1. 1 لیوان سینه مرغ، کباب شده
  2. 1پیاز متوسط
  3. 1قاشق غذاخوری روغن نباتی
  4. یک فنجان آرد
  5. 1و1/2 فنجان رنده شده پنیر موزارلا
  6. 1/4فنجان کره
  7. 1فنجان خامه ترش
  8. 2 عدد فلفل تازه قرمز

 

طرز تهیه خوراک مرغ آنچیلا

در یک کاسه مرغ و پیاز را در روغن و حرارت متوسط رو به بالا بچوشانید تا مرغ کامل پخته شود.نان نازک را پهن کرده و مرغ را در تمامی نواحی آن پخش کنیدو پنیر را به صورت مساوی روی مواد بریزید و نان را رول کنیدکره و آرد را با هم مخلوط کرده و مخلوط یکدستی را ایجاد کنید و روی نان کمی از آن را بریزید.خامه ترش و فلفل قرمز را هم زده و روی نان داخل یک ظرف بریزید و داخل فر به مدت 20 دقیقه در حرارت 400 درجه فانهایت قرار دهید تا بپزد.

 

 

خواص پیاز

پياز خام فعاليت معده را زياد مي كند و در نتيجه ترشح اسيد كلريدريك را تشديد مي كند . بنبراين كسانيكه ناراحتي معده دارند ممكن است سوزش و درد در معده خود حس كنند . اينگونه اشخص بايد پياز پخته مصرف كنند كه ترشحات دستگاه هاضمه را منظم كرده اشتها رازياد و دل درد و نفخ معده را درمان مي كند .پياز از نظر طب قديم ايران گرم و خشك است و داراي خواص بسياري است.پياز ادرار آوري قوي است و خام و پخته آن هر دو اين اثر را دارند .-براي رفع گاز معده از تنتور پياز مي توان ساتفاده كرد . مقدر مصرف آن 10تا 15قطره است كه بايد در آّ حل كرده و مصرف نمود .این ضد با کتری را فراموش نکنید.

 

 

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *