کرم کیک با طعم هلو یک کیک خاص

کرم کیک با طعم هلو
کرم کیک با طعم هلو

امروز میخواهیم یک کیک خاص را به شما آموزش دهیم کرم کیک با طعم هلو یک کیک خوشمزه است که در ادامه مطلب زیر آن را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.این کیک تابستانی بسیار مورد توجه میهمانان شما قرار خواهد گرفت.

مواد لازم برای تهیه کرم کیک با طعم هلو

  1. 1 بسته کیک زرد مخلوط
  2. 1/2فنجان کره، ذوب شده
  3. 1تخم مرغ
  4. 2عدد هلو
  5. 240 گرم پنیر خامه
  6. 1 فنجان شکر
  7. 1قاشق چایخوری دارچین

 

 

طرز تهیه کرم کیک با طعم هلو

هلو ها را له کنبد و با کمی آب ترکیب کنبد و کنار بگدارید.کیک و کره ذوب شده و تخم مرغ را در یک کاسه ترکیب کنید تا خمیر نرمی به دست آید.میتوانید با دست یا میکسر درست کنید.خمیر را داخل یک طرف مخصوص فر ریخته سعی کنید که ظرف گرد باشد.در فر در حرارت 350 درجه به مدت 30تا 35 دقیقه بگذارید تا روی کیک قهوه ای شود.برای تهیه کرم روی کیک پنیر خامه ای و قند و اب و هلوی له شده را با میکسر مخلوط کنید تا خامه یکدستی شود و روی کیک گسترش دهید. به دلخواه میتوانید روی آن را دارچین بپاشید.میتوانید برای تزیین آن از ورقه های هلو استفاده نمایید.

 

خواص هلو

کنترل وزن
یک عدد هلوی بزرگ فقط چیزی درحدود ۶۸ کالری در خود دارد و فاقد چربی است. خوردن هلو به جای تنقلات چاق‌کننده و پرکالری مثل چیپس، چیزهای سرخ‌کردنی، سیریال‌ها و شیرینی‌جات به شما برای کنترل وزنتان کمک می‌کند. هلو میوه‌ای به طور طبیعی شیرین است و می‌تواند جایگزین خوبی برای بسیاری از قندهای رژیم‌غذاییتان شود. از آن بر روی سیریال، ماست یا پنیر استفاده کنید.

ویتامین‌ ها
هلو حاوی ۱۰ ویتامین مختلف است. یک عدد هلوی بزرگ ۵۷۰ واحد ویتامین A در خود دارد که برای سلامت بینایی بسیار مهم است، و11.6 میلی‌گرم ویتامین C، که آنتی‌اکسیدان و سازنده بافت‌هاست.

 

این مطلب اختصاصی سایت www.fa3tfood.com میباشد هرگونه کپی برداری از مطالب آن با ذکر منبع مجاز است.

 

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *