سیب زمینی سوخاری شیرین بی نظیر

سیب زمینی سوخاری شیرین
سیب زمینی سوخاری شیرین

امروز قصد داریم طرز تهیه یک سیب زمینی سوخاری جدید را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سیب زمینی سوخاری شیرین را به شما آموزش میدهیم.امیدوارم که از تهیه این غذا لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی سوخاری شیرین

  1. 2 سیب زمینی شیرین
  2. 2قاشق غذاخوری روغن نباتی
  3. 1قاشق چای خوری نمک درشت
  4. 1قاشق چای خوری پودر سیر
  5. 1قاشق چایخوری تازه فلفل سیاه
  6. 1/2قاشق چای خوری زیره سبز

 

طرز تهیه سیب زمینی سوخاری شیرین

فر را روی 450 درجه فارنهایت تنظیم کنید.سیب زمینی را به صورت نیمه باریک و بلند برش دهید.تمامی مواد را با هم مخلوط کنید و سیب زمینی را درون کاسه بریزرید تا روی سیب زمینی ها را به طور مساوی بپوشاند.سیب زمینی را داخل یک ظرف آلومینیومی بریزید سعی کنید سیب زمینی را روی سر هم انباشته نکنید و به صورت یک لایه روی ورقه بریزید چون شما میخواهید سیب زمینی ها را بپزید نه این که بخار کنید.سیب زمینی ها را برای 25 تا 30 دقیقه بگذارید تا سرخ شود.این نوع سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین سیب زمینی هایی است که میتوانید در منزل برای میهمانان خود تهیه کنید.این سیب زمینی را میتوانید کنار خورش قیمه نیز سرو کنید.

 

سیر تازه یا پودر آن

هرچند که تحقیقات در این زمینه هنوز کامل نشده اما مطالعات زیادی نشان داده اند که سیر تازه در کاهش کلسترول چندان هم موثر نیست ولی در مورد خواص درمانی دیگر آن هنوز جای تحقیق بیشتری وجود دارد. از طرفی، ترکیباتی در سیر وجود دارد که به سادگی خراب می شود و اگر سیر به صورت پودر درآید امکان آلوده شدن آن بیشتر است. همچنین اگر بخواهید سیر را به صورت پودر مصرف کنید، باید از مقدار بیشتری نسبت به سیر تازه استفاده کنید تا همان فایده را داشته باشد، بنابراین سیر تازه انتخاب سالم تری است.

Check Also

فیله مرغ استریپس غذای محبوب رستوران

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوان در رستوران ها و فست فود ها خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *