دسر سیب پخته شده فوق العاده برای همه

دسر سیب پخته شده فوق العاده
دسر سیب پخته شده فوق العاده

یک دسر خوشمزه که آسان است و بسیاری از خانم ها نیز میتوانند در منزل تهیه کنند دسر سیب پخته شده فوق العاده است .این دسر خیلی آسان تهیه میشود و طرز تهیه آن را را در ادامه مطلب زیر شرح داده ایم.

مواد لازم برای تهیه دسر سیب پخته شده فوق العاده

  1. سیب :8 عدد
  2. قند کوچک :16 حبه
  3. دارچین :1 قاشق چایخوری
  4. رنده پوست گریپ فروت :1 عدد
  5. آب گریپ فروت :½ یک گریپ فروت
  6. ژله سیب ترش :4 قاشق غذاخوری

 

 

طرز تهیه دسر سیب پخته شده فوق العاده

ابتدا سیب ها را خوب شسته و با یک چاقو، دایره کوچکی دور دم سیب ایجاد و سوراخ می کنیم و قسمت های سفت داخل سیب را خارج می کنیم ( دقت کنید فقط تخم ها و قسمت سفت وسط سیب را در آورید و ته سیب را سوراخ نکنید).در یک ظرف عمیق مناسب ماکروویو، 1سانتی متر آب ریخته و سیب ها را در آن می گذاریم.
داخل هر سیب 2 حبه قند قرار می دهیم.
دارچین، رنده پوست گریپ فروت و آب آن را داخل سیب ها می ریزیم. ظرف را به مدت 6 دقیقه در ماکروویو با قدرت بالا می گذاریم تا سیب ها پخته شوند و آب آنها خارج شود.
سیب ها را از ماکرویوو خارج کرده و می گذاریم 5 دقیقه خنک شود.روی هر سیب، یک قاشق کوچک ژله و گردو گذاشته و سرو می کنیم.گردو ها را برای خخوشمزه تر شده ابتدا در عسل قرار دهید

.دسر سیب یکی از بهترین دسر هایی است که میتوانید در منزل برای همه نوع میهمانی تهیه کنید و برای میهمانان خود سنگ تمام بگذارید.گردویی که در این دسر استفاده میکنید باید از نوع مرغوب باشد که طعم خوشمزه ای به دسر شما بدهد چون واقعا نوع مواد و کیفیت آن روی طعم دسر تاثیر بسزایی دارد.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *