خوراک دریایی میگو با آووکادو خوش طعم

خوراک دریایی میگو با آووکادو
خوراک دریایی میگو با آووکادو

امروز میخواهیم طرز تهیه یک خوراک خوشمزه دریایی را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک دریایی میگو با آووکادو را به شما کاربران عزیز فست فودی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک دریایی میگو با آووکادو

  1. میگو بزرگ پخته شده 30عدد
  2. 1عدد لیمو تازه، آب میوه
  3. نمک برای طعم دهی
  4. فلفل سیاه
  5. 3خیار متوسط، پوست کنده
  6. 1کرفس ساقه، خرد شده
  7. 1پیاز متوسط، کباب شده
  8. سیب زمینی 1 عدد
  9. 1پیاز سبز خرد شده
  10. 4گوجه فرنگی متوسط گوشتی
  11. پودر سیر به مقدار لازم
  12. 4 اووکادو متوسط، کباب شده

 

 

طرز تهیه خوراک دریایی میگو با آووکادو

در یک کاسه بزرگ قطعات میگو < آبلیمو را مخلوط کنیدو با نمک و فلفل سیاه کمی ورز دهید و به مدت نیم تا یک ساعت در یخچال قرار دهید.مواد بعدی را دوباره با کمی ةآبلیمو طعم دهید و پودر سیر را نیز به آنها اضافه کنید.تمام مواد با با هم مخلوط کنید و با چیپس ترتیلا میل کنید.

 

 

خواص آووکادو

فایده های آووکادو , آووکادو میوه مناطق گرم و استوایی می باشد که منبع غنی از پتاسیم و اسید های چرب امگا ۳ است و خواص درمانی فراوانی دارد. با استفاده از آووکادو می توانید از بیماری های قلبی، سکته مغزی و دیابت جلوگیری کنید.آووکادو منبعی غنی از پتاسیم و اسیدهای چرب امگا ۳ همراه با فیبرهای محلول و نامحلول است
که متخصصان تغذیه به دلایل متعددی مصرف روزانه آن را توصیه کرده اند.مطالعه متخصصان تغذیه نشان می دهد که آووکادو با کاهش وزن، احتمال ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی، علایم آرتروز و کلسترول و افزایش جذب مواد مغذی و سلامت چشم، به حفظ سلامتی و طول عمر کمک می کند.

میوه آووکادو طی ۱۵ سال گذشته به یک میوه محبوب، به ویژه در آمریکا، تبدیل شده است.در حال حاضر در بیشتر رستون های زنجیره ای، این میوه به صورت سالاد یا دسر و با ادویه های گوناگون سرو می شود.آووکادو یک منبع غنی از پتاسیم و اسیدهای چرب امگا ۳ و فیبرهای محلول و نامحلول است.ز

آووکادو یک میوه ضد التهابی و حاوی فیتوسترول ها، آنتی اکسیدان ها، کاروتینوئید و اسیدهای چرب امگا ۳ است. آووکادو حاوی ترکیباتی به نام ASU است که سنتز کلاژن را افزایش می دهد و سبب کاهش درد آرتروز و استئو آرتریت می شود.

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *