لیموناد هندوانه گوارا برای رفع عطش

لیموناد هندوانه گوارا
لیموناد هندوانه گوارا

اگر به دنبال یک نوشیدنی گوارا برای رفع عطش در تابستان هستید طرز تهیه لیموناد هندوانه گوارا را به شما پیشنهاد میکنیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این نوشیدنی تابستانه و گوارا را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه لیموناد هندوانه گوارا

  1. 8 قاچ هندوانه
  2. 4عدد لیمو تازه
  3. 4فنجان آب

 

طرز تهیه لیموناد هندوانه

در ابتدا لیمو را پوست گرفته و در یک کیسه وکیوم قرار داده و فریز کنید.بعد از یخ زدن آن را به اندازه حبه قند خرد کنید.هندوانه را در مخلوط کن ریخته و به صورت یکدست مخلوط کنید.آب را به آب هندوانه اضافه کنید ارگ هندوانه شما شیرین نبود کمی شکر اضافه کنید.هندوانه را داخل جام هایی ریخته و حبه های لیمو را اضافه کنید مقداری یخ خرد نیز داخل جام ها بریزید.

 

فواید لیمو برای مو

شستشوی موی چرب با استفاده از آب لیمو باعث کاهش چربی آن می شود. به این صورت که عصاره حاصل از ابگیری دو عدد لیمو در یک لیتر آب مورد استفاده قرار دهید و موهایتان را با این محلول بشویید. این روش باعث درخشان و شاداب شدن انواع موها می شود. همچنین مصرف آن باعث میشود موهای طلایی رنگ روشنتر شوند.برای نرم شدن پوست زبر ناحیه آرنج، آرنجتان را حدود ۱۰ دقیقه برروی یک برش لیمو ترش فشار بدهید.

اگر پوست شما چرب است می توانید آنرا با لیمو که یک ماده قابض است تمیز کنید. به این ترتیب که یک قاشق چای خوری آب لیمو را در دو فنجان آب مقطر بریزید و با یک پنبه تمیز صورت خود را با آن پاک کنید. این کار باعث کاهش چربی پوست می شود و از پدید آمدن جوش های صورت جلوگیری می کند. در صورت استفاده از این لوسیون برای جلوگیری از رشد باکتریها بهتر است هرروز یک محلول تازه درست کنید. مصرف این محلول باعث خشک شدن پوست می شود و برای پوست های چرب بسیار مفید است. اما در صورت داشتن پوست خشک از مصرف آن خودداری کنید.

Check Also

شربت زعفران خانگی عالی

اگر میخواهید در منزل یک شربت بی نظیر خانگی را در منزل تهیه کنید طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *